team

Հակոբյան Լարիսա Սենիկի

Դասախոս

Նկարագիր

Կրթություն:
Դիպլոմ AD No 078859, Հայկական պետական ​​մանկավարժական համալսարան. Աբովյանի Խ. Որակավորում – մասնագետ; ուղղություն՝ «Նախադպրոցական մանկավարժություն և հոգեբանություն», մասնագիտություն՝ նախադպրոցական մանկավարժության և հոգեբանության ուսուցիչ, մեթոդիստ։
Դիպլոմ AM թիվ 064731, Բարձրագույն մասնագիտական ​​կրթության պետական ​​ուսումնական հաստատություն Ռուս-հայկական համալսարան. Որակավորման վարպետ; ուղղություն - «Բանասիրություն. Լեզվամշակութաբանություն», մասնագիտություն՝ ռուսերենի՝ որպես օտար լեզվի և լեզվամշակութաբանության ուսուցիչ;
Բարձրագույն մասնագիտական ​​կրթության պետական ​​ուսումնական հաստատություն Ռուս-հայկական համալսարան, Հումանիտար գիտությունների ինստիտուտ, ուղղություն՝ «Բանասիրական գիտություններ. Լեզվաբանություն», մասնագիտություն՝ «Սլավոնական լեզուներ», երկրորդ կուրսի դիմորդ։
Փորձը:
2017 թվականից առ այսօր Ռուս-Հայկական համալսարանի հումանիտար գիտությունների ինստիտուտի ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի դասախոս (Հայաստան, Երևան);
1985-1998թթ.՝ մանկապարտեզի դաստիարակ (Լիտվա, Վիլնյուս):
Մասնագիտացում՝ լեզվաբանություն, սլավոնական լեզուներ։
Ընթերցելի առարկաներ.
Ռուսաց լեզու և խոսքի մշակույթ.
Ռուսերենը որպես օտար լեզու.
Ընդլայնված ուսուցում.
Նոյեմբերի 19, 2016 – խորացված վերապատրաստում «Ռուսաց լեզուն ԱՊՀ երկրների կրթական տարածքում» լրացուցիչ մասնագիտական ​​ծրագրում։ Ավարտվել է 24 ժամվա ընթացքում (Մոսկվա, Ա.Ս. Պուշկինի անվան ռուսաց լեզվի պետական ​​ինստիտուտ):
2017 թվականի փետրվարի 27-ից մարտի 1-ը – ռուսաց լեզվի ուսուցիչների խորացված վերապատրաստում «Ռուսաց լեզվի ուսուցումը որպես օտար լեզու ժամանակակից կրթական միջավայրում» լրացուցիչ մասնագիտական ​​կրթության ծրագրով։ Ավարտվել է 20 ժամի չափով (Մոսկվա, Ռուսաստանի Ժողովուրդների բարեկամության համալսարան):
2017 թվականի հունիս-օգոստոս – խորացված վերապատրաստման դասընթաց «Ինտերակտիվ էլեկտրոնային վերապատրաստման դասընթացի մշակում MOODLE համակարգում»: Ավարտվել է 64 ժամում (Երևան, Ռուս-Հայկական Համալսարան):
2018թ. մարտի 14-16-ը – ռուսաց լեզվի՝ որպես օտար լեզվի ուսուցիչների խորացված ուսուցում՝ «Լեզվաբանական թեստավորման և լեզվի ուսուցման համաշխարհային համակարգեր. մեթոդներ և տեխնոլոգիաներ» ծրագրի համաձայն։ Ավարտվել է 34 ժամում (Մոսկվա, Ռուսաստանի Ժողովուրդների բարեկամության համալսարան):
«Ժամանակակից լեզվաբանության արդի հիմնախնդիրներ» լրացուցիչ մասնագիտական ​​ծրագրով վերապատրաստման դասընթացներ՝ բուհերի ուսուցիչների, ասպիրանտների և բակալավրիատի ուսանողների համար - Երևան, ՀՀ
30.09. – 10/03/2019 Փաստաթուղթ խորացված ուսուցման մասին, 36 ակադեմիական ժամ
Մեթոդական սեմինար («Ռուսաց լեզվի դեսպաններն աշխարհում» միջազգային կամավորական ծրագրի ուսումնաուսումնական արշավախմբի շրջանակներում) - Երևան, ՀՀ, ՀՌՀ - Մոսկվա, Ռուսաստանի Դաշնություն, Ռուսաց լեզվի պետական ​​ինստիտուտ. Ա.Ս. Պուշկինա 07.12. – 15.12.2019թ
Ռուսերենի՝ որպես օտար լեզվի ուսուցիչների հետագա վերապատրաստում։ Սանկտ Պետերբուրգի պետական ​​համալսարանի վեբինարների շարք TRFL-ի ուսուցիչների համար - Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան, Սանկտ Պետերբուրգի պետական ​​համալսարան, հատոր - 12 վեբինար 02.04. - 01.05. 2020 թ
Ռուսերենի՝ որպես օտար լեզվի ուսուցիչների հետագա վերապատրաստում. Սանկտ Պետերբուրգի պետական ​​համալսարանի և Ռոսսոտրուդնիչեստվոյի վեբինարների շարք - Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստանի Դաշնություն, Սանկտ Պետերբուրգի պետական ​​համալսարան, հատոր - 15 վեբինար 11.05. – 02.06. 2020 թ
Ռուսերենի՝ որպես օտար լեզվի ուսուցիչների հետագա վերապատրաստում. «Ռուսագիտության գիտական ​​և մեթոդական վեկտոր» նախագիծ. վեբինարներ և վարպետության դասեր - Մոսկվա, Ռուսաստանի Դաշնության ADPO «Շարունակական կրթության ինստիտուտ»,
16 ուսումնական ժամի չափով, նոյեմբեր 2020թ.
Ռուսերենի՝ որպես օտար լեզվի ուսուցիչների հետագա վերապատրաստում. «Ռուսական ուսումնասիրություններ առանց սահմանների» նախագիծ Ուզբեկստանի Հանրապետությունում - Մոսկվա, Ռուսաստանի Դաշնություն, Ռուսաստանի պետական ​​համալսարանի անվ. Ա.Ն.Կոսիգինա,
Տեսադասախոսություններ և վարպետության դասեր, դեկտեմբեր 2020թ
Միջազգային վեբինար «Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների օգտագործումը ՌՖԼ ուսուցման մեջ» - Երևան, ՀՀ, ՀՌՀ մայիս 2021թ.
Կոստոմարովսկու ֆորում, վկայական ID 1419-Մոսկվա, FSBEI HE «GIRYA անվ. Ա.Ս. Պուշկին» մայիս 2021 թ
Ռուսաց լեզուն Հայաստանի կրթական տարածքում - Երևան, ՀՀ - Պյատիգորսկ, ՌԴ նոյեմբեր 2021թ.
«Ռուսագիտության արդի հիմնախնդիրները» (ՌՖԼ-ի վերաբերյալ ուսումնական որոնումների ստեղծում) - Երևան, ՀՀ հոկտեմբեր 2021թ.
«Ռուսաց լեզուն որպես մասնագիտական ​​շարժունակության գործիք. ավանդույթներ և նորարարություններ» - ՌԴ ԱԺ պատգամավոր, Մոսկվա - Երևան, ՀՀ Փաստաթուղթ խորացված ուսուցման մասին, 72 ժամ նոյեմբեր 2021թ.
«Ռուսական մշակութային տարածքը լեզվի պրիզմայով» - Մոսկվա, Բարձրագույն կրթության դաշնային պետական ​​բյուջետային ուսումնական հաստատություն «Շարունակական կրթության ինստիտուտ» նոյեմբեր 2021 թ.
«Ռուսաց լեզուն համաշխարհային գիտական ​​և կրթական տարածքում» - Մոսկվա, FSBEI HE «GIRYA անվ. Ա.Ս. Պուշկին» 2021 թվականի դեկտեմբեր
«Թեստավորման հիմնական սկզբունքները. ինչպե՞ս են ստեղծվում Քեմբրիջի թեստերը» - Cambridge Assessment English
2022 թվականի փետրվար
Վեբինարների շարք «21-րդ դարի երիտասարդական լսարանը. սովորում է կարդալ և մշակել տեղեկատվություն» - Սանկտ Պետերբուրգ, Սանկտ Պետերբուրգի պետական ​​համալսարանի լեզվի թեստավորման կենտրոն, ապրիլ-մայիս 2022թ.
«Ռուսերենի՝ որպես օտար լեզվի դասավանդման հայեցակարգը ՀՌՀ-ում», գիտամեթոդական սեմինար-Երևան, ՀՀ հունիս 2022թ.
«Նորարարական և տեղեկատվական տեխնոլոգիաները ռուսաց լեզվի ուսուցման մեթոդաբանության մեջ» - Երևան, ՀՀ, 16 ժամ, հունիս 2022թ.
Միջազգային նախագիծ «Մշակութային և կրթական նավիգատոր ռուսաց լեզվի աշխարհում», նախագծի միջոցառումների մասնակից - Մոսկվա, Հետագա մասնագիտական ​​կրթության ասոցիացիա»
Մրցանակներ, դրամաշնորհներ.
2018 թվականի մարտի 12-ի թիվ 03/373 հրամանով 2017 թվականի ավարտական ​​որակավորման բարձր մակարդակի աշխատանքի համար (մագիստրոսական աշխատանք) 2018 թվականին արժանացել է դրամական մրցանակի։
2017 թվականի վերջնական որակավորման աշխատանքը մագիստրոսական թեզն է «Մտավորականության» հայեցակարգի փոխակերպումը աշխարհի ռուսական լեզվաբանական պատկերում 1917-ից 2016 թվականներին: (Ռուսաց լեզվի ազգային կորպուսի հիման վրա), բարձր մակարդակի որակյալ աշխատանքի համար մրցանակ, 03/12/2018 թիվ 03/373 հրաման.
«Գիտական ​​և ստեղծագործական նվաճումներ ժամանակակից կրթական չափորոշիչների շրջանակներում» միջազգային մրցույթի հաղթող.
Հետազոտական ​​աշխատանքի թեման՝ «Հումանիտար գիտություններ» խորագրում՝ «Կրթության հիմնախնդիրները հետխորհրդային տարածքում և դրանց արտացոլման աստիճանը լրատվամիջոցներում (ՀՀ և ՌԴ համեմատական ​​վերլուծություն), է. Կեմերովո, Ռուսաստանի Դաշնություն, Արևմտյան Սիբիրյան գիտական ​​կենտրոն, 1-ին աստիճանի դափնեկրի դիպլոմ, թիվ ՀՏ1-39, փորձագիտական ​​խորհրդի նիստի արձանագրություն թիվ 63, 28.02.2019թ.
Նախագիծ «Ա.Ս. Պուշկինը և խոսքի անմահ պարգևը: - հաղթող ԱՊՀ, Մոսկվա, Ռուսաստան ռուսաց լեզվի աջակցության ոլորտում լավագույն նախագծերի մրցույթում
FSBEI HE «GIRYA անվ. Ա.Ս. Պուշկին» հաղթողի վկայական՝ նախագծի մասնակից 2022թ

Գիտական հետաքրքրություններ

  • Լեզվաբանություն
  • Ճանաչողական լեզվաբանություն
  • Լեզվաբանական պրագմատիկա
  • Հոգեբանություն.

Հրապարակումների ցուցակ

  • Акопян Л.С. Образ «интеллигенции»: функционирование концепта «интеллигенция» в языковой картине мира в советский период (1941 – 1993 гг.) // Проблемы современной русистики / Научно-методический журнал АГПУ им. Х. Абовяна.− Ереван: Издательство редакции АГПУ им. Х. Абовяна, 2017. − №3. − с. 85−93. Акопян Л.С. Возникновение понятия «интеллигенция» в русской действительности // XII Годичная Научная Конференция Российско-Армянского университета, посвященная 20-летию основания Российско-Армянского университета // Сборник научных статей. − Ереван: Издательство РАУ, 2017. − (в печати) Акопян Л.С. Образ «интеллигенции»: функционирование концепта «интеллигенция» в языковой картине мира в постсоветском пространстве // Русский язык на перекрестке эпох: традиции и инновации в русистике // III Международная научно-практическая конференция, посвященная 20-летию РАУ / Сборник научных статей. − Ереван: Издательство РАУ, 2018. − с. 37−45. Акопян Л.С. Концепт «интеллигенция» в дискурсе основателя советского проекта // IV Между
  • Акопян Л.С. Возникновение понятия «интеллигенция» в русской действительности // XII Годичная Научная Конференция Российско-Армянского университета, посвященная 20-летию основания Российско-Армянского университета // Сборник научных статей. − Ереван: Издательство РАУ, 2017. − (в печати)
  • Акопян Л.С. Образ «интеллигенции»: функционирование концепта «интеллигенция» в языковой картине мира в постсоветском пространстве // Русский язык на перекрестке эпох: традиции и инновации в русистике // III Международная научно-практическая конференция, посвященная 20-летию РАУ / Сборник научных статей. − Ереван: Издательство РАУ, 2018. − с. 37−45.
  • Акопян Л.С. Концепт «интеллигенция» в дискурсе основателя советского проекта // IV Международная научно-методическая конференция «Проблемы модернизации современного высшего образования: лингвистические аспекты // Омский автобронетанковый инженерный институт / // Сборник трудов конференции. − Омск: ООО «Издательство Ипполитова», 2018. с. 5−9.
  • Акопян Л.С. Генезис и эволюция концепта «интеллигенция» от античности до классической философии // Русский язык в Армении / Журнал Национального института образования РА. − Ереван, 2018. (в печати)
  • Лексико-семантическое поле концепта «интеллигенция» в зеркальном отражении сборника «Вехи»
  • «Своя собственная интеллигенция»: дискурсивное поле концепта «интеллигенция» по-сталински
  • Проблемы образования на постсоветском пространстве и степень их отраженности в СМИ (сравнительный анализ РА и РФ)
  • «Функционирование концепта «интеллигенция» в русской языковой картине мира начала XX века».
  • Языковые средства трактовки образа советской интеллигенции в контексте эволюционного развития лингвокультурного концепта «интеллигенция»
  • Лексико-семантическая репрезентация концепта «интеллигенция» в дискурсе современных СМИ
  • Трансформация концепта интеллигенция: от классических терминов к новым идентичностям

Ֆայլեր