team

Հակոբյան Լարիսա Սենիկի

Դասախոս

Նկարագիր

Կրթություն:

Դիպլոմ AD No 078859, Հայկական պետական ​​մանկավարժական համալսարան. Աբովյանի Խ. Որակավորում – մասնագետ; ուղղություն՝ «Նախադպրոցական մանկավարժություն և հոգեբանություն», մասնագիտություն՝ նախադպրոցական մանկավարժության և հոգեբանության ուսուցիչ, մեթոդիստ։
Դիպլոմ AM թիվ 064731, Բարձրագույն մասնագիտական ​​կրթության պետական ​​ուսումնական հաստատություն Ռուս-հայկական համալսարան. Որակավորման վարպետ; ուղղություն - «Բանասիրություն. լեզվամշակութաբանություն», մասնագիտություն՝ ռուսաց լեզվի՝ որպես օտար լեզվի և լեզվամշակութաբանության ուսուցիչ;
Բարձրագույն մասնագիտական ​​կրթության պետական ​​ուսումնական հաստատություն Ռուս-հայկական համալսարան, Հումանիտար գիտությունների ինստիտուտ, ուղղություն՝ «Բանասիրական գիտություններ. լեզվաբանություն», մասնագիտություն՝ «Սլավոնական լեզուներ», երկրորդ կուրսի դիմորդ։

Փորձը:

2017 թվականից առ այսօր Ռուս-Հայկական համալսարանի հումանիտար գիտությունների ինստիտուտի ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի դասախոս (Հայաստան, Երևան);
1985-1998թթ.՝ մանկապարտեզի դաստիարակ (Լիտվա, Վիլնյուս):

Մասնագիտացում՝ լեզվաբանություն, սլավոնական լեզուներ։
Դասավանդվող առարկաներ.
  1. Ռուսաց լեզու և խոսքի մշակույթ.
  2. Ռուսերենը որպես օտար լեզու.
Ընդլայնված ուսուցում.

Նոյեմբերի 19, 2016 – խորացված վերապատրաստում «Ռուսաց լեզուն ԱՊՀ երկրների կրթական տարածքում» լրացուցիչ մասնագիտական ​​ծրագրում։ Ավարտվել է 24 ժամվա ընթացքում (Մոսկվա, Ա.Ս. Պուշկինի անվան ռուսաց լեզվի պետական ​​ինստիտուտ):
2017 թվականի փետրվարի 27-ից մարտի 1-ը – ռուսաց լեզվի ուսուցիչների խորացված վերապատրաստում «Ռուսաց լեզվի ուսուցումը որպես օտար լեզու ժամանակակից կրթական միջավայրում» լրացուցիչ մասնագիտական ​​կրթության ծրագրով։ Ավարտվել է 20 ժամի չափով (Մոսկվա, Ռուսաստանի Ժողովուրդների բարեկամության համալսարան):
2017 թվականի հունիս-օգոստոս – խորացված վերապատրաստման դասընթաց «Ինտերակտիվ էլեկտրոնային վերապատրաստման դասընթացի մշակում MOODLE համակարգում»: Ավարտվել է 64 ժամում (Երևան, Ռուս-Հայկական Համալսարան):
2018թ. մարտի 14-16-ը – ռուսաց լեզվի՝ որպես օտար լեզվի ուսուցիչների խորացված ուսուցում՝ «Լեզվաբանական թեստավորման և լեզվի ուսուցման համաշխարհային համակարգեր. մեթոդներ և տեխնոլոգիաներ» ծրագրի համաձայն։ Ավարտվել է 34 ժամում (Մոսկվա, Ռուսաստանի Ժողովուրդների բարեկամության համալսարան):
Մրցանակներ, դրամաշնորհներ.
2018 թվականի մարտի 12-ի թիվ 03/373 հրամանով 2017 թվականի ավարտական ​​որակավորման բարձր մակարդակի աշխատանքի համար (մագիստրոսական աշխատանք) 2018 թվականին արժանացել է դրամական մրցանակի։

Գիտական հետաքրքրություններ

  • Լեզվաբանություն; Ճանաչողական լեզվաբանություն; Լեզվաբանական պրագմատիկա; Հոգեբանություն.

Հրապարակումների ցուցակ

  • Акопян Л.С. Образ «интеллигенции»: функционирование концепта «интеллигенция» в языковой картине мира в советский период (1941 – 1993 гг.) // Проблемы современной русистики / Научно-методический журнал АГПУ им. Х. Абовяна.− Ереван: Издательство редакции АГПУ им. Х. Абовяна, 2017. − №3. − с. 85−93. Акопян Л.С. Возникновение понятия «интеллигенция» в русской действительности // XII Годичная Научная Конференция Российско-Армянского университета, посвященная 20-летию основания Российско-Армянского университета // Сборник научных статей. − Ереван: Издательство РАУ, 2017. − (в печати) Акопян Л.С. Образ «интеллигенции»: функционирование концепта «интеллигенция» в языковой картине мира в постсоветском пространстве // Русский язык на перекрестке эпох: традиции и инновации в русистике // III Международная научно-практическая конференция, посвященная 20-летию РАУ / Сборник научных статей. − Ереван: Издательство РАУ, 2018. − с. 37−45. Акопян Л.С. Концепт «интеллигенция» в дискурсе основателя советского проекта // IV Международная научно-методическая конференция «Проблемы модернизации современного высшего образования: лингвистические аспекты // Омский автобронетанковый инженерный институт / // Сборник трудов конференции. − Омск: ООО «Издательство Ипполитова», 2018. с. 5−9. Акопян Л.С. Генезис и эволюция концепта «интеллигенция» от античности до классической философии // Русский язык в Армении / Журнал Национального института образования РА. − Ереван, 2018. (в печати)

Ֆայլեր