team

Միսիսյան Սերինե Սեդրակի

Բանասիրական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ

Նկարագիր

Կրթություն:
2015–2018 — Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) Համալսարան, ասպիրանտուրա, «Լեզվաբանություն և գրականագիտություն» մասնագիտությամբ։
2013–2015թթ.՝ Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) Համալսարան, մագիստրատուրա, «Բանասիրություն» («Լեզվաբանություն» մագիստրոսական ծրագիր):
2009–2013 — Ռուս-հայկական (Սլավոնական) համալսարան Բանասիրական ֆակուլտետ։
Փորձը:
2024 - մինչ օրս – Ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի դոցենտ
2023 - մինչ օրս – ՀՌՀ ռեկտորատի ղեկավար 2020 – 2023 – Ռուս-Հայկական համալսարանի ռեկտորի առաջին օգնական։
2018 – 2023թթ.՝ ՀՌՀ ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի ավագ դասախոս:
2015–2018թթ.՝ ՀՌՀ-ի ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի դասախոս:
2015–2020թթ.՝ Ռուս-Հայկական համալսարանի ռեկտորի օգնական:
2013–2015թթ.՝ ՌԴ ԳԱ լեզվի տեսության և միջմշակութային հաղորդակցության ամբիոնի լաբորանտ:
2012–2013թթ.՝ շաբաթաթերթի լրագրող:
2012–2013 – գործնական պարապմունք Ուսմունք դպրոցում:
2009–2014թթ. – կամավոր, ռուսաց լեզվի ուսուցիչ ամենամյա ամառային լեզվի դպրոցում, որը կազմակերպել է Harmony International Centre for Education and Culture՝ Russkiy Mir Foundation-ի աջակցությամբ:
2008–2009թթ.՝ լրագրող «Ազգ» օրաթերթում:
Մասնագիտացումը՝ բանասիրություն։
Ընթերցելի առարկաներ.
Մասնագիտական ​​հաղորդակցության ռուսերեն լեզու,
Ռուսերենը որպես օտար լեզու,
Ռուսաց լեզու և խոսքի մշակույթ,
Լեզվաբանության հիմունքներ,
Ներածություն միջմշակութային հաղորդակցության տեսությանը
Ընդլայնված ուսուցում.
2021 (նոյեմբեր) – խորացված վերապատրաստման դասընթացներ «Ռուսաց լեզու. Երեկ, այսօր, վաղը», կազմակերպել է Եկատերինբուրգի ՄԱՈՒ N184 «Նոր դպրոց» միջնակարգ դպրոցը (ծավալը՝ 72 ժամ):
2021 (նոյեմբեր) – ADPO շարունակական կրթության ինստիտուտի կողմից կազմակերպված «Ռուսաց լեզուն որպես մասնագիտական ​​շարժունակության գործիք. ավանդույթներ և նորարարություններ» ֆորումի շրջանակներում խորացված վերապատրաստման դասընթացներ (ծավալը՝ 16 ժամ):
2020 (նոյեմբեր) - RUDN համալսարանի կողմից կազմակերպված «Կրթական ապրանքանիշերի հաղորդակցական ռազմավարություն» լրացուցիչ մասնագիտական ​​կրթության ծրագրով խորացված վերապատրաստման դասընթացներ (ծավալը՝ 60 ժամ):
2020թ. – ADPO «Շարունակական կրթության ինստիտուտի» կողմից կազմակերպված «Ռուսագիտության գիտամեթոդական վեկտոր» նախագծի շրջանակներում խորացված վերապատրաստման դասընթացներ (ծավալը՝ 16 ժամ):
2019թ. – Ա.Ի. անվան ռուսական պետական ​​մանկավարժական համալսարանի խորացված վերապատրաստման դասընթացներ. Հերցեն լրացուցիչ մասնագիտական ​​ծրագրում «Ռուսերենը որպես օտար լեզու դասավանդելու ժամանակակից մեթոդներ» (ծավալը՝ 16 ժամ):
2018թ. – Բարձրագույն մասնագիտական ​​ուսումնական հաստատություն ՀՌՀ-ի բարձրագույն ուսումնական հաստատությունում «Մուդլ համակարգում ինտերակտիվ էլեկտրոնային ուսուցման դասընթացի մշակում» լրացուցիչ մասնագիտական ​​ծրագրով (ծավալը՝ 64 ժամ):
2017 (մարտ) - RUDN համալսարանի խորացված վերապատրաստման դասընթացներ «Ռուսերենի ուսուցումը որպես օտար լեզու ժամանակակից կրթական միջավայրում» լրացուցիչ մասնագիտական ​​կրթության ծրագրով:
2016թ. (նոյեմբեր) – Բարձրագույն կրթության դաշնային պետական ​​բյուջետային ուսումնական հաստատությունում «Ռուսաց լեզվի պետական ​​ինստիտուտ» խորացված վերապատրաստման դասընթացներ. Ա.Ս. Պուշկին» լրացուցիչ մասնագիտական ​​ծրագրով «Ռուսաց լեզուն ԱՊՀ երկրների կրթական տարածքում» (հատորը՝ 24 ժամ)։
2016 (հոկտեմբեր) – Պրակտիկա «Արևելյան կրթական գործընկերություն» թեմայով ռուսաց լեզվի ուսուցմամբ ուսումնական կազմակերպությունների մարդասիրական և բնական գիտությունների առարկաների ղեկավարների և ուսուցիչների համար, որը կազմակերպել է MIOO-ն:
2015 - RUDN համալսարանի վերապատրաստման դասընթացներ «Ռուսերենի ուսուցման ժամանակակից ասպեկտները որպես ոչ մայրենի լեզու, ռուս գրականություն և մշակույթ» ծրագրով (ծավալը՝ 36 ժամ):
Մրցանակներ.
Պուշկինի անվան ռուսաց լեզվի ուսուցիչների մրցույթի դափնեկիր
Մոսկվայի պետական ​​համալսարանի կողմից կազմակերպված «Իմ ռուսերենը» լեզվամշակութային մրցույթի հաղթող
«Ի՞նչ գիտեմ Բելառուսի մասին» մրցույթի հաղթող.
Ռուսաստանի Դաշնության Կառավարության կրթաթոշակակիր
Ակադեմիկոս Լևոն Մկրտչյանի անվան անհատական ​​կրթաթոշակ
Գրան պրի` «Լրագրության հիմունքները և լրագրողական հմտությունները» դասընթացների ավարտից հետո, որը կազմակերպել է ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակը:

CV

Գիտական հետաքրքրություններ

  • Լեզվաբանություն
  • Ճանաչողական լեզվաբանություն
  • Գենդերային լեզվաբանություն
  • Համեմատական ​​տիպաբանություն
  • Երկլեզու կրթություն
  • Միջմշակութային հաղորդակցություն
  • ՌՈՕԼ ուսուցման մեթոդներ;

Հրապարակումների ցուցակ

  • «Проблема разграничения субстантивации как процесса» // Материалы II Международной научно-практической конференции студентов, магистрантов и аспирантов Армении, России и других стран СНГ. Ереван. Вела спринт. 2012. 6 с. С. 197–202.
  • «К вопросу о билингвальном образовании» // Материалы III Международной научно-практической конференции студентов, магистрантов и аспирантов Армении, России и других стран СНГ. Ереван. Вела спринт. 2013. 5 с. С. 30–35.
  • «Заимствования-аббревиатуры в языке современных средств массовой информации» // VIII Годичная научная конференция РАУ. 2014. 4 с. С. 149–153.
  • «К вопросу инклюзивного образования в Армении» // Международная конференция «Современные проблемы развития науки и образования». 2014. 7 с. С. 214–221.
  • «Явления интерференции и заимствования при контактировании русского и армянского языков (на материале контрастивного анализа)» // Русским языком мы с будущим слиты. Сборник научных материалов. Москва. РосНОУ. 2014. 7 с. С. 195–201.
  • «Инвективность как языковая агрессия в речевой коммуникации» // Сборник статей студенческой годичной научной конференции, посвященной 70-летию победы в ВОВ 1941–1945 гг. Ереван. 2015. 7 с. С. 378–383.
  • «Влияние лингвокультурологического аспекта на мотивацию изучения русского языка как иностранного в вузах РА» // Сборник научных статей II Международной научно-практической конференции «Русский язык на перекрестке эпох: традиции и инновации в русистике». Издательство РАУ. Ереван. 2016. 5 с. С. 273–278.
  • «Особенности жанров угрозы и оскорбления» // Сборник научных статей СНО ЕГУ. Материалы ежегодной сессии 2015 г. Общественные науки. Романо-германская и русская филология. Ереван. Издательство ЕГУ. 2016. 5 с. С. 127–131.
  • «Жизнь и смерть в русской идиоматике начала и конца» // Материалы Международной научно-практической конференции преподавателей, учителей, студентов, магистрантов и аспирантов «Русский язык – гарант диалога культур, научного сотрудничества, межнационального и межличностного общения в XXI веке». Ереван. 2016. 6 с. С. 168–173.
  • «Кинесическое поле модальности удивления (к постановке вопроса)» // Русский язык в Армении. №2 (99). Ереван. 2016. 8 с. С. 9–19.
  • «Классификация ошибок, свойственных устной речи студентов-первокурсников, изучающих РКИ (из опыта преподавания)» // Русский язык вне России. Преподавание русского языка как иностранного вне языковой среды: проблемы и перспективы. Международная научная конференция, посвященная 25-летию центра русского языка в Лондоне. 2-3 ноября 2017 года. Центр русского языка, Пушкинский дом, Лондон. 2017. 7 с. С. 266–272.
  • «К вопросу становления и развития полевого метода в языкознании» // Вестник ЕГЛУ. N1(40). Лингва. Ереван. 2017. 9 с. С. 440–450.
  • «Семантические группы мимических адмиративов русского языка» // Вестник РАУ. N2 (26). Изд-во РАУ. Ереван. 2017. 10 с. С. 229–240.
  • «К проблеме классификации ассоциативных полей в лингвистике» // Вестник ЕГЛУ. N1(44). Лингва. Ереван. 2018. 7 с. С. 470–477.
  • «Ассоциативное поле «Удивление» как способ моделирования фрагмента русского языкового сознания» // Материалы XXV Международной научной конференции «Человекознание». Издательский дом «Плутон». 2018. 8 с. С. 4–13.
  • «Клишированные и узуальные реакции на стимул «Удивление» (на материале ассоциативного эксперимента)» // Сборник статей по материалам XI Международной научно-практической конференции. N6 (9). 2018. 5 с. С. 77–81.
  • «Семантика удивления и способы ее выражения в русском языке» // Вестник РАУ. N1 (28). Изд-во РАУ. Ереван. 2018. 7 с. С. 150–156.
  • «Семантические группы идиоматических единиц со значением начала и конца» // Материалы III Международной научно-практической конференции «Русский язык на перекрёстке эпох: традиции и инновации в русистике». Изд-во РАУ. 2018. 6 с. С. 102–107.
  • «Удивление как оператор адмиративной оценки» // Материалы V Международной научно-практической конференции студентов, магистрантов и аспирантов Армении, России и других стран СНГ. 2018. 8 с. С. 187–194.
  • Особенности ассоциативного поля «Удивление» в русском языке (на материале ассоциативного эксперимента) // Material of the conference of Russian studies. University of Barcelona. 2018. 9 с. С. 1318–1327.
  • «Мужские и женские преференции при использовании эмотивной лексики» // Проблемы современной русистики. Научно-методический журнал. №6 (10). Глав. ред. Саркисян И.Р.; сост.: Акопян А.С. Ереван: Изд-во МГУ. 2020. 8 с. С. 42–50.
  • «Этнолингвокультурные особенности выражения эмоции удивления: на примере носителей армянского и русского языков» // Вестник РАУ. № 2/2020. 10 с. С.115–125.
  • «Заимствованная лексика последних десятилетий (лингвоэкологический аспект)» // Синтез науки и образования в решении глобальных проблем современности: Сборник статей по итогам Международной научно-практической конференции (Саратов, 24 августа 2021 г.). Стерлитамак: АМИ. 2021. 5 с. С. 51–55.
  • «Эмотиология как будущее научных исследований в области русистики» // Международный научный конгресс «Русский язык в глобальном научном и образовательном пространстве» (6–10 декабря 2021 года). Сборник материалов. В 3 ч. Ч. I. / М.Н. Русецкая (гл. ред.); М.А. Осадчий (отв. ред.). М. : Гос. ИРЯ им. А.С. Пушкина. 2021. 3 с. С. 108–111.
  • «Безэквивалентная лексика как источник лингвострановедческого материала на уроках РКИ // Международный научный конгресс «Русский язык в глобальном научном и образовательном пространстве» (6–10 декабря 2021 года). Сборник материалов. В 3 ч. Ч. III / М.Н. Русецкая (гл. ред.); М.А. Осадчий (отв. ред.). М. : Гос. ИРЯ им. А.С. Пушкина. 2021. 3 с. С. 165–168.

Ֆայլեր