team

Միսիսյան Սերինե Սեդրակի

Բանասիրական գիտությունների թեկնածու, ավագ դասախոս

Նկարագիր

Կրթություն:

2015–2018թթ. – Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) Համալսարան, ասպիրանտուրա, «Լեզվաբանություն և գրականագիտություն» մասնագիտությամբ:
2013–2015թթ. – Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) Համալսարան, մագիստրատուրա, «Բանասիրություն» մասնագիտությամբ («Լեզվաբանություն» մագիստրատուրա):
2009–2013թթ. – Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) Համալսարան, Բանասիրական ֆակուլտետ:


Աշխատանքային փորձ.

2020 – առ այսօր – Ռուս-Հայկական համալսարանի ռեկտորի առաջին օգնական:
2018-այսօր – ՌՀՀ ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի ավագ դասախոս:
2015–2018թթ.՝ ՀՌՀ ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի դասախոս:
2015–2020թթ.՝ Ռուս-Հայկական համալսարանի ռեկտորի օգնական:
2013–2015թթ.՝ ՀՌՀ-ի լեզվի տեսության և միջմշակութային հաղորդակցության ամբիոնի լաբորանտ:
2012–2013թթ.՝ «TV-Channel» շաբաթաթերթի լրագրող:
2012–2013թթ. արդյունաբերական պրակտիկա «Ուսմունք» դպրոցում:
2009–2014թթ. – կամավոր, ռուսաց լեզվի ուսուցիչ ամենամյա ամառային լեզվի դպրոցում, որը կազմակերպել էր MCRC “Harmony”-ը` «Ռուսական աշխարհ» հիմնադրամի աջակցությամբ:
2008–2009թթ.՝ «Ազգ» օրաթերթի լրագրող:


Մասնագիտացումը՝ բանասիրություն։
Շարունակական կրթություն.

2021 (նոյեմբեր) – Շարունակական կրթության դասընթացներ «Ռուսաց լեզու. Երեկ, այսօր, վաղը», կազմակերպել է Եկատերինբուրգի ՄԱՈՒ թիվ 184 «Նոր դպրոց» միջնակարգ դպրոցը (ծավալը՝ 72 ժամ):
2021 (նոյեմբեր) – ADPO «Շարունակական կրթության ինստիտուտի» կողմից կազմակերպված «Ռուսաց լեզուն որպես մասնագիտական ​​շարժունակության գործիք. ավանդույթներ և նորարարություններ» ֆորումի շրջանակներում խորացված վերապատրաստման դասընթացներ (ծավալը՝ 16 ժամ):
2020 (նոյեմբեր) – RUDN-ի կողմից կազմակերպված «Կրթական ապրանքանիշերի հաղորդակցական ռազմավարություն» լրացուցիչ մասնագիտական ​​կրթական ծրագրով (ծավալը՝ 60 ժամ) խորացված վերապատրաստման դասընթացներ:
2020թ. – Վերապատրաստման դասընթացներ «Ռուսագիտության գիտամեթոդական վեկտոր» նախագծի շրջանակներում, որը կազմակերպել է «Շարունակական կրթության ինստիտուտ» ADPO-ն (ծավալը՝ 16 ժամ):
2019թ. – Ռուսական պետական ​​մանկավարժական համալսարանի խորացված դասընթացներ Ա.Ի. Հերցենը «Ռուսերեն որպես օտար լեզու դասավանդելու ժամանակակից մեթոդներ» լրացուցիչ մասնագիտական ​​ծրագրի մասին (հատոր – 16 ժամ):
2018թ. – Բարձրագույն մասնագիտական ​​ուսումնական հաստատություն ՀՌՀ պետական ​​ուսումնական հաստատությունում «Մուդլ համակարգում ինտերակտիվ էլեկտրոնային ուսուցման դասընթացի մշակում» լրացուցիչ մասնագիտական ​​ծրագրով (ծավալը՝ 64 ժամ):
2017 (մարտ) – RUDN-ի խորացված վերապատրաստման դասընթացներ «Ռուսերենի ուսուցումը որպես օտար լեզու ժամանակակից կրթական միջավայրում» լրացուցիչ մասնագիտական ​​կրթական ծրագրի վերաբերյալ:
2016թ. (նոյեմբեր) – Բարձրագույն կրթության դաշնային պետական ​​բյուջետային ուսումնական հաստատությունում խորացված վերապատրաստման դասընթացներ «Ա.Ս. Պուշկինի անվան ռուսաց լեզվի պետական ​​ինստիտուտ» լրացուցիչ մասնագիտական ​​ծրագրի «Ռուսաց լեզուն ԱՊՀ երկրների կրթական տարածքում» (հատոր՝ 24 ժամ):
2016 (հոկտեմբեր) – Պրակտիկա «Արևելյան կրթական գործընկերություն» թեմայով ուսումնական կազմակերպությունների հումանիտար և բնագիտական ​​առարկաների ղեկավարների և ուսուցիչների համար ռուսաց լեզվի ուսուցմամբ, կազմակերպված MIOO-ի կողմից:
2015 – RUDN համալսարանի վերապատրաստման դասընթացներ «Ռուսերեն որպես օտար լեզու, ռուս գրականություն և մշակույթ ուսուցման ժամանակակից ասպեկտները» ծրագրի վերաբերյալ (ծավալը՝ 36 ժամ):


Մրցանակներ.
  1. Պուշկինի անվան ռուսաց լեզվի ուսուցիչների մրցույթի դափնեկիր.
  2. Մոսկվայի պետական ​​համալսարանի կողմից կազմակերպված «Իմ ռուսերեն» լեզվամշակութային մրցույթի հաղթող.
  3. «Ինչ գիտեմ Բելառուսի մասին» մրցույթի հաղթող;
  4. Ռուսաստանի Դաշնության Կառավարության կրթաթոշակառու;
  5. Ակադեմիկոս Լևոն Մկրտչյանի անվան անհատական ​​կրթաթոշակ;
  6. Գրան պրի` «Լրագրության հիմունքները և լրագրողական հմտությունները» դասընթացների ավարտից հետո, որը կազմակերպել է ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակը:

Գիտական հետաքրքրություններ

  • Լեզվաբանություն; Ճանաչողական լեզվաբանություն; Գենդերային լեզվաբանություն; Համեմատական ​​տիպաբանություն; Երկլեզու կրթություն; Միջմշակութային հաղորդակցություն, RFL ուսուցման մեթոդներ;

Հրապարակումների ցուցակ

  • «Проблема разграничения субстантивации как процесса» // Материалы II Международной научно-практической конференции студентов, магистрантов и аспирантов Армении, России и других стран СНГ. Ереван. Вела спринт. 2012. 6 с. С. 197–202. «К вопросу о билингвальном образовании» // Материалы III Международной научно-практической конференции студентов, магистрантов и аспирантов Армении, России и других стран СНГ. Ереван. Вела спринт. 2013. 5 с. С. 30–35. «Заимствования-аббревиатуры в языке современных средств массовой информации» // VIII Годичная научная конференция РАУ. 2014. 4 с. С. 149–153. «К вопросу инклюзивного образования в Армении» // Международная конференция «Современные проблемы развития науки и образования». 2014. 7 с. С. 214–221. «Явления интерференции и заимствования при контактировании русского и армянского языков (на материале контрастивного анализа)» // Русским языком мы с будущим слиты. Сборник научных материалов. Москва. РосНОУ. 2014. 7 с. С. 195–201. «Инвективность как языковая агрессия в речевой коммуникации» // Сборник статей студенческой годичной научной конференции, посвященной 70-летию победы в ВОВ 1941–1945 гг. Ереван. 2015. 7 с. С. 378–383. «Влияние лингвокультурологического аспекта на мотивацию изучения русского языка как иностранного в вузах РА» // Сборник научных статей II Международной научно-практической конференции «Русский язык на перекрестке эпох: традиции и инновации в русистике». Издательство РАУ. Ереван. 2016. 5 с. С. 273–278. «Особенности жанров угрозы и оскорбления» // Сборник научных статей СНО ЕГУ. Материалы ежегодной сессии 2015 г. Общественные науки. Романо-германская и русская филология. Ереван. Издательство ЕГУ. 2016. 5 с. С. 127–131. «Жизнь и смерть в русской идиоматике начала и конца» // Материалы Международной научно-практической конференции преподавателей, учителей, студентов, магистрантов и аспирантов «Русский язык – гарант диалога культур, научного сотрудничества, межнационального и межличностного общения в XXI веке». Ереван. 2016. 6 с. С. 168–173. «Кинесическое поле модальности удивления (к постановке вопроса)» // Русский язык в Армении. №2 (99). Ереван. 2016. 8 с. С. 9–19. «Классификация ошибок, свойственных устной речи студентов-первокурсников, изучающих РКИ (из опыта преподавания)» // Русский язык вне России. Преподавание русского языка как иностранного вне языковой среды: проблемы и перспективы. Международная научная конференция, посвященная 25-летию центра русского языка в Лондоне. 2-3 ноября 2017 года. Центр русского языка, Пушкинский дом, Лондон. 2017. 7 с. С. 266–272. «К вопросу становления и развития полевого метода в языкознании» // Вестник ЕГЛУ. N1(40). Лингва. Ереван. 2017. 9 с. С. 440–450. «Семантические группы мимических адмиративов русского языка» // Вестник РАУ. N2 (26). Изд-во РАУ. Ереван. 2017. 10 с. С. 229–240. «К проблеме классификации ассоциативных полей в лингвистике» // Вестник ЕГЛУ. N1(44). Лингва. Ереван. 2018. 7 с. С. 470–477. «Ассоциативное поле «Удивление» как способ моделирования фрагмента русского языкового сознания» // Материалы XXV Международной научной конференции «Человекознание». Издательский дом «Плутон». 2018. 8 с. С. 4–13. «Клишированные и узуальные реакции на стимул «Удивление» (на материале ассоциативного эксперимента)» // Сборник статей по материалам XI Международной научно-практической конференции. N6 (9). 2018. 5 с. С. 77–81. «Семантика удивления и способы ее выражения в русском языке» // Вестник РАУ. N1 (28). Изд-во РАУ. Ереван. 2018. 7 с. С. 150–156. «Семантические группы идиоматических единиц со значением начала и конца» // Материалы III Международной научно-практической конференции «Русский язык на перекрёстке эпох: традиции и инновации в русистике». Изд-во РАУ. 2018. 6 с. С. 102–107. «Удивление как оператор адмиративной оценки» // Материалы V Международной научно-практической конференции студентов, магистрантов и аспирантов Армении, России и других стран СНГ. 2018. 8 с. С. 187–194. Особенности ассоциативного поля «Удивление» в русском языке (на материале ассоциативного эксперимента) // Material of the conference of Russian studies. University of Barcelona. 2018. 9 с. С. 1318–1327. «Мужские и женские преференции при использовании эмотивной лексики» // Проблемы современной русистики. Научно-методический журнал. №6 (10). Глав. ред. Саркисян И.Р.; сост.: Акопян А.С. Ереван: Изд-во МГУ. 2020. 8 с. С. 42–50. «Этнолингвокультурные особенности выражения эмоции удивления: на примере носителей армянского и русского языков» // Вестник РАУ. № 2/2020. 10 с. С.115–125. «Заимствованная лексика последних десятилетий (лингвоэкологический аспект)» // Синтез науки и образования в решении глобальных проблем современности: Сборник статей по итогам Международной научно-практической конференции (Саратов, 24 августа 2021 г.). Стерлитамак: АМИ. 2021. 5 с. С. 51–55. «Эмотиология как будущее научных исследований в области русистики» // Международный научный конгресс «Русский язык в глобальном научном и образовательном пространстве» (6–10 декабря 2021 года). Сборник материалов. В 3 ч. Ч. I. / М.Н. Русецкая (гл. ред.); М.А. Осадчий (отв. ред.). М. : Гос. ИРЯ им. А.С. Пушкина. 2021. 3 с. С. 108–111. «Безэквивалентная лексика как источник лингвострановедческого материала на уроках РКИ // Международный научный конгресс «Русский язык в глобальном научном и образовательном пространстве» (6–10 декабря 2021 года). Сборник материалов. В 3 ч. Ч. III / М.Н. Русецкая (гл. ред.); М.А. Осадчий (отв. ред.). М. : Гос. ИРЯ им. А.С. Пушкина. 2021. 3 с. С. 165–168.

Ֆայլեր