team

Պետրոսյան Լիանա Վյաչիսլավի

Բանասիրական գիտությունների թեկնածու, դասախոս

Նկարագիր

Կրթություն:

1999 – 2001 թթ – Երևանի պետական ​​համալսարանի ռուս բանասիրության ֆակուլտետի մագիստրատուրա։
1995 – 1999 թթ – Երևանի պետական ​​համալսարանի ռուս բանասիրության ֆակուլտետի բակալավրիատ.

Փորձ:

2009 թվականից – Ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի դոցենտ (Ռուս-Հայկական համալսարան):
2012–2015 թթ – ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչ (Այբ ավագ դպրոց):
2012–2013 թթ - Ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի վարիչի տեղակալ (Ռուս-Հայկական համալսարան):
2009–2012 թթ – Ռուսաց լեզվի ամբիոնի դոցենտ, ընդհանուր լեզվաբանության եւ հաղորդակցության ամբիոնի դոցենտ (Երեւանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական ​​լեզվաբանական համալսարան):
2007–2009 թթ – Ռուսաց լեզվի ամբիոնի դասախոս (Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական ​​լեզվաբանական համալսարան):
2006–2012 թթ - «Ռուսերենի ուսուցում որպես օտար լեզու» բաժնի վարիչ (Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական ​​լեզվաբանական համալսարան):
10/2010–05/2012 թթ - Մագիստրոսական և հետբուհական կրթական ծրագրերի ղեկավար (Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական ​​լեզվաբանական համալսարան).
2003–2009 թթ – Ռուսաց լեզվի ամբիոնի դասախոս (Ռուս-Հայկական համալսարան):
03/2005–02/2007 թթ - Ռուս գրականության ինստիտուտի գիտաշխատող (Ռուս-Հայկական համալսարան):

Մասնագիտացում՝ ռուսաց լեզու, լեզվաբանություն։
Դասախոսվող առարկաներ.
  1. Լեզվաբանության ներածություն (բակալավրի աստիճան);
  2. Ընդհանուր լեզվաբանություն (բակալավրիատ);
  3. Ռուսերենը որպես օտար լեզու (բակալավրի աստիճան);
  4. Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները ժամանակակից կրթության և հետազոտության մեջ (մագիստրատուրա);
  5. ՌՕԼ դասավանդման նորագույն տեխնոլոգիաներ (մագիստրատուրա);
  6. ՌՕԼ ուսուցման մեթոդներ (մագիստրատուրա).
Ընդլայնված ուսուցում.
  • «Ռուսաց լեզվի ուսուցչի ժամանակակից մանկավարժական պրակտիկա և տեղեկատվական մշակույթ» խորացված ուսուցման ֆակուլտետ. Ժողովուրդների բարեկամության ինստիտուտ (Մոսկվա, Ռուսաստան - 6.10 - 20.11.2024)
  • «Կենտրոնանալ ընթերցանության վրա. գրավիչ գործողություններ և ռեսուրսներ բոլոր մակարդակների համար» (© 2024 LANGUAGECERT24 հոկտեմբեր 2024)
  • Լրացուցիչ մասնագիտական ​​ծրագիր «Խորացված ուսուցման ֆակուլտետ «Թվային ուսուցիչների սեմինար» Պուշկինի անվան ռուսաց լեզվի պետական ​​ինստիտուտ (Մոսկվա, Ռուսաստան 06/27 - 07/1/2022)
  • Էկո-զգացմունքներ և գործողությունների հմտություններ // EduGems Online Academy.( Ֆինլանդիա 01.11.2022)
  • «Ռուսական մշակութային տարածքը լեզվի պրիզմայով» (Ռուսաստան, նոյեմբերի 20-21, 2021 թ.)
  • Դասարանում խնդիրների լուծման արդյունավետ շրջանակ (Առցանց թվային գագաթնաժողով 14/12/2021) Ստեղծարարության խթանում թվային ուսուցման մեջ (British Consil 02/25/21)
  • 03/14/2018–03/16/2018 Ռուսաց օտար լեզուների ուսուցիչների խորացված վերապատրաստման ֆակուլտետ «Օտար լեզուների դասավանդման և թեստավորման լավագույն համաշխարհային փորձը» Ժողովուրդների բարեկամության ինստիտուտ (Մոսկվա, Ռուսաստան)
  • 27.02.2017–03.01.2017 խորացված ուսուցման ֆակուլտետ «Ռուսաց լեզուների ուսուցում ժամանակակից կրթական միջավայրում» Ժողովուրդների բարեկամության ինստիտուտ (Մոսկվա, Ռուսաստան)
  • 01/10/2016–28/10/2016 «Ռուսաց լեզու և ռուսերեն կրթություն» խորացված ուսուցման ֆակուլտետ Պուշկինի անվան ռուսաց լեզվի պետական ​​ինստիտուտ (Մոսկվա, Ռուսաստան)
  • 23.07.2014–07.28.2014 «Ինտեգրացիոն քննություն ռուսաց լեզվից, պատմությունից և օրենսդրության հիմունքներից. Ժողովուրդների բարեկամության ինստիտուտ (Մոսկվա, Ռուսաստան)
  • 06/23/2014–06/29/2014 Բարձրագույն ուսուցում Ռուսաստանի Ժողովուրդների բարեկամության համալսարանում լրացուցիչ կրթության ծրագրով «Լեզվաբանական թեստավորման մեթոդիկա (տարրական, հիմնական, 1 սերտիֆիկացման մակարդակ) ռուսաց լեզվի թեստավորում դիմող անձանց համար. Ռուսաստանի քաղաքացիության և աշխատանքային միգրանտների համար Ժողովուրդների բարեկամության ինստիտուտ (Մոսկվա, Ռուսաստան)
Մրցանակներ՝ Լավագույն դասախոս 2017 (Ռուս-Հայկական Համալսարան):

Գիտական հետաքրքրություններ

  • Դիսկուրսի վերլուծություն
  • ՌՈՕԼ ուսուցման մեթոդներ
  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ
  • Էլեկտրոնային դասընթացների ստեղծում.

Հրապարակումների ցուցակ

  • Петросян Л.В. Учебники по русскому языку в Армении: критерии оценки и анализ Русский язык на перекрёстке эпох: традиции и инновации в русистике // III Международная научно-практическая конференция, посвященная 20-летию РАУ (24–26 сентября 2017г.). Сборник научных статей. – Ер.: Изд-во РАУ, 2018. сс. 304-309.
  • К вопросу о модернизации системы высшего образования (проект исследовательской магистратуры) (в соавторстве с Акопян К.С.)// Язык и культура в эпоху интеграции научного знания и профессионализации образования: Материалы международной научно-практической конференции. – Пятигорск: ПГУ, 2017. – 460 с. С. 342-352.
  • Электронные ресурсы для преподавания русского языка за рубежом: критерии и принципы организации // Иностранные языки в высшей школе. Вып.4(39), Рязань 2016. с. 83-88.
  • Петросян Л.В. О принципах организации электронных ресурсов для преподавания русского языка за рубежом. // Сборник тезисов Международного научного симпозиума «Русская грамматика 4.0» (Москва, 13–15 апреля 2016 года). – Москва: ФГБОУВО «Гос. ИРЯ им. А.С. Пушкина», 2016. – 956 с. [Электронное издание]. С. 743-746.
  • Петросян Л.В. Дискурс-анализ политического события (на примере освещения российскими СМИ июньских событий 2015г. в РА) // Русский язык на перекрёстке эпох: традиции и инновации в русистике // II Международная научно-практическая конференция (22–25 сентября 2015г.). Сборник научных статей. – Ер.: Изд-во РАУ, 2015. сс.140-146.
  • Петросян Л.В. Некоторые аспекты педагогики технологий Web-2. //Материалы международной Научно-практической конференции “Русский язык на перекрестке эпох: традиции и инновации в русистике. Ер.: Изд-во РАУ, 2015. С. 210-213.
  • Акопян К.С., Петросян Л.В. О новых подходах в системе высшего образования (проект инновационной магистерской программы). Материалы восьмой годичной конференции РАУ. Часть 2. Ер.: Изд-во РАУ, 2013. С. 142-148.
  • Петросян Л.В. Функционирование имени собственного в художественном дискурсе. //Материалы международной конференции “Традиции как основа инноваций в лингвистическом образовании. ”- Иностранные языки в высшей школе. Вып.3(22), Рязань 2012. с. 42-46.
  • Петросян Л.В., Аракелян С. Использование информационных технологий при интерпретации художественного текста. // International Conference "The Georgian Language and Modern Technologies" II Тбилиси 2011.
  • Петросян Л.В. Белый и Гоголь: текст и метатекст. Ер. «Лингва», 2011. с. 226-232.
  • Петросян Л.В. К проблеме связности художественного текста. // I международная научно-практическая конференция «Universum romanum». – Пятигорск, 2010. С. 218-223.
  • Петросян Л.В., Саркисова М.Ю. Россия: традиции прошлого и настоящее. Праздники. Пособие по развитию речи. Ер. «Лингва», 2009 և 2011. 172 с.
  • Петросян Л.В. Статус Петербурга в художественном дискурсе (на материале романа А. Белого «Петербург») //Язык в парадигмах гуманитарного знания: XX век: Сборник научных статей. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2009. с.130-137.
  • Петросян Л.В. «Петербург» А. Белого – о некоторых аспектах текстовой организации. // Лингвистика текста и дискурсивный анализ: традиции и перспективы: Сборник научных статей. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2007. С.149-155.
  • Петросян Л.В. Семантика имени «Петербург» в романе «Петербург» А. Белого. // Русский язык в Армении, № 2. Ер.: 2007, с. 32-36.
  • Петросян Л.В. Некоторые аспекты фонетической организации романа «Петербург» А. Белого. // «Мхитар Гош». Научно-методический журнал. Общественные науки, № 2. Ванадзор, 2007, с. 41-44.
  • Петросян Л.В. К вопросу об организации художественного дискурса. // Проблемы современной филологии. Сборник статей молодых ученых, вып. 6. Ер.: Лингва, 2007, с. 5-10.
  • Петросян Л.В. «Неправильность» как принцип организации текста (на примере романа «Петербург» А. Белого). // Русский язык: исторические судьбы и современность. III Международный конгресс исследователей русского языка. Труды и материалы. Москва: Изд-во МГУ, 2007, c. 674-675.
  • Петросян Л.В. Некоторые аспекты принципов организации текста (на примере романа «Петербург» А. Белого). // Проблемы функционирования русского языка в Республике Армения. Материалы Международной научной конференции. Ереван: Лингва, 2006, с. 38-39.
  • Петросян Л.В. Методологические аспекты интерпретации художественного дискурса (на примере романа «Петербург» А. Белого). // Русский язык в странах СНГ: современный статус и перспективы развития. II Международная научно-методическая конференция. Тезисы докладов. Ереван: Изд-во РАУ, 2005, с. 54-55.
  • Петросян Л.В. Отражение Петербургского мифа в романе А. Белого «Петербург». // Международная научная конференция «Русская литература в меняющемся мире». Тезисы докладов. Ереван: Изд-во РАУ, 2005, с. 65-66.
  • Петросян Л.В. Поэтика контраста и ассоциаций в сборнике «Камень» О. Мандельштама». // Сб. статей молодых ученых (гуманитарные науки), № 1. Ер.: Изд-во ЕГУ, 2000, с. 83-85.

Ֆայլեր