team

Իննա Սարկիսյան

Մանկավարժական գիտությունների դոկտոր

Նկարագիր

Կրթություն:

2014թ.՝ պրոֆեսորի գիտական ​​կոչում:
2012թ. – Դոկտորական ատենախոսության պաշտպանություն Հայկական պետական ​​մանկավարժական համալսարանում: Խաչատուր Աբովյան, մանկավարժական գիտությունների դոկտորի գիտական ​​աստիճան 13.00.02 «Դասավանդման և ուսուցման մեթոդներ (ռուսաց լեզու)» մասնագիտությամբ։
2000թ.՝ դոցենտի գիտական ​​կոչում:
1993թ.՝ թեկնածուական ատենախոսության պաշտպանություն Երևանի ռուսաց և օտար լեզուների պետական ​​մանկավարժական ինստիտուտում: Վալերիա Բրյուսովա; մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական ​​աստիճան։
1990թ.՝ Հայկական պետական ​​մանկավարժական ինստիտուտի ասպիրանտուրա: Խաչատուր Աբովյան.
1979-1984 թթ – Երևանի պետական ​​համալսարանի ռուսաց լեզվի և գրականության ֆակուլտետ։

Փորձը:

2018թ.՝ ՀՌՀ ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի պրոֆեսոր; ՀՊՄՀ-ի ռուսաց լեզվի ամբիոնի պրոֆեսոր։ Աբովյան Խ.
2015թ.՝ ՀՌՀ ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի պրոֆեսոր; ՀՊՄՀ-ի ռուսաց լեզվի ամբիոնի վարիչ. Խաչատուր Աբովյան;
2014թ.՝ ՀՊՄՀ-ի ռուսաց լեզվի ամբիոնի պրոֆեսոր: Խաչատուր Աբովյան;
2008թ.՝ ՀՌՀ ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի դոցենտ
2000թ.՝ ՀՊՄՀ ռուսաց լեզվի ամբիոնի դոցենտ: Խաչատուր Աբովյան;
1989թ.՝ ՀՊՄԻ-ի ռուսաց լեզվի և դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի դասախոս: Խաչատուր Աբովյան.
1984-1989 թթ - Երեւանի ֆիզիկական կուլտուրայի ինստիտուտի լեզուների ամբիոնի դասախոս։

Մասնագիտացում՝ Դասավանդման և կրթության մեթոդներ (ռուսաց լեզու).
Ընթերցելի առարկաներ.
  1. Ժամանակակից ռուսաց լեզվի հնչյունաբանություն
  2. Գենդերային լեզվաբանություն
  3. Օտար լեզուների ուսուցման մեթոդներ
  4. Միջմշակութային հաղորդակցություն
  5. Կրթական մարդաբանություն և մարդաբանություն
  6. Մանկավարժություն
Ընդլայնված ուսուցում.
  1. RUDN համալսարան Բարձրագույն ուսուցման ֆակուլտետ. «Լեզվաբանության թեստավորման համաշխարհային համակարգեր. մեթոդներ և տեխնոլոգիաներ». Մ., 2018 թ.
  2. Շարունակական կրթության ինստիտուտ. «Մշակութային ժառանգությունը բազմամշակութային տարածքում». 72 ժամ. Մ., 2017 թ.
  3. FSBO GIRYA անվ. Ա.Ս. Պուշկին. «Մարդասիրական համագործակցություն միջմշակութային հաղորդակցության առումով». 16 ժամ. Մ., 2017 թ.
  4. Գիտության և մշակույթի ռուսական կենտրոն Երևանում. «Մուլտիմեդիա էլեկտրոնային ուսումնական միջոցները Հայաստանի հանրակրթական դպրոցների աշակերտներին ռուսաց լեզվի ուսուցման համակարգում» թեմայով վերապատրաստման դասընթաց «Ժամանակակից ուսուցչի դպրոց Հայաստանում» հանրապետական ​​նորարարական մանկավարժական ծրագրի շրջանակներում 36 ժամ տևողությամբ, 2016թ.
  5. Դպրոց-սեմինար «Սոցիալ-տնտեսական և հումանիտար կրթության էվոլյուցիան Ռուսաստանում», 2016 թ.
  6. Մոսկվայի պետական ​​մանկավարժական համալսարանի կողմից իրականացվող «Ռուսական հումանիտար արշավախումբ» նախագիծը։ 2016թ
  7. Ռուսաց լեզվի վերաբերյալ կլոր սեղանների և դասախոսությունների շարք, որն անցկացվում է ՆԳՆ «Russia Today»-ի կողմից՝ Ռուսաստանի Դաշնության կրթության և գիտության նախարարության նախագծի շրջանակներում։ 2015թ
  8. Ռուս ժողովուրդների բարեկամության համալսարան (RUDN). Ռուսաց լեզվի՝ որպես օտար լեզվի ուսուցիչների խորացված ուսուցման ֆակուլտետ. 36 ժամանոց խորացված ուսուցում «Ռուսերենի՝ որպես ոչ մայրենի լեզու, ռուս գրականություն և մշակույթ ուսուցման ժամանակակից ասպեկտները» ծրագրով։ 2015թ
  9. Գիտության և մշակույթի ռուսական կենտրոն Երևանում. Ռուսական նոր համալսարան (RosNOU). «Ռուսաց լեզվի դասավանդման տեսություն և մեթոդներ» ծրագրով խորացված ուսուցում՝ 72 ժամ տևողությամբ: 2015թ
  10. Ռուսաստանի Դաշնության կրթության և գիտության նախարարություն. Դասընթաց «Լեզվաբանական և բանասիրական գիտելիքներ միջազգային դրամահավաքի տարածքում» ծրագրով 60 ժամ տևողությամբ: 2013 թ
  11. Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) համալսարան. Հումանիտար գիտությունների ինստիտուտ. Ռուս գրականության ինստիտուտ. Դասընթացներ «Ռուսական բառարանագիտություն և խոսքի մշակույթ» (36 ժամ), «Լեզվաբանություն. համալսարանական ասպեկտ» (36 ժամ): 2013 թ
  12. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կրթության ազգային ինստիտուտ. Մեթոդական սեմինար և վարպետության դասեր «Ռուսաց լեզվի և գրականության դասավանդման արդի խնդիրները երկլեզու միջավայրում» (32 ժամ). 2012 թ
  13. Հայաստանի բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչների համար «Ռուսագիտության արդի հիմնախնդիրները» խորացված վերապատրաստման դասընթացներ (32 ժամ): 2012 թ
  14. Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) համալսարան. Հումանիտար գիտությունների ինստիտուտ. Ռուս գրականության ինստիտուտ. Դասընթացներ «Ժամանակակից ռուսաց լեզվի արդի խնդիրներ» (32 ժամ), «Ռուսագիտության արդի խնդիրները» (32 ժամ): 2010 թ
  15. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության կրթության ազգային ինստիտուտ. «Ռուսաց լեզվի և գրականության դասավանդման արդի խնդիրները երկլեզու միջավայրում» (32 ժամ).
  16. Սանկտ Պետերբուրգի կառավարության ծրագիր արտասահմանում գտնվող հայրենակիցների նկատմամբ Ռուսաստանի Դաշնության պետական ​​քաղաքականության իրականացման համար. «Ռուսագիտության արդի հիմնախնդիրները» (32 ժամ). 2012 թ.
  17. RAU. Հումանիտար գիտությունների ինստիտուտ. Ռուս գրականության ինստիտուտ. «Լեզվաբանություն. համալսարանական ասպեկտ» (36 ժամ); «Ռուսական բառարանագրություն և խոսքի մշակույթ» (36 ժամ). 2013 թ.
  18. Ռուսաստանի Դաշնության կրթության և գիտության նախարարություն. Աստրախանի պետական ​​համալսարան. «Լեզվաբանական և բանասիրական գիտելիքներ միջազգային դրամահավաքի տարածքում» (60 ժամ). 2013 թ.
  19. RUDN համալսարան «Ռուսերենի ուսուցման ժամանակակից ասպեկտները՝ որպես ոչ մայրենի լեզու, ռուս գրականություն

Գիտական հետաքրքրություններ

  • Сопоставительная типология русского, армянского, английского и болгарского языков; Фонетика современного русского языка; Лингвистическая теория перевода в аспекте сопоставительной типологии; Межкультурная коммуникация; Гендерная лингвистика; Антрополингвистика; Билингвизм и мультилингводидактика; Лексикология и фразеология; Методика преподавания иностранных языков; Программы для курсов повышения квалификации учителей.

Հրապարակումների ցուցակ

  • Структура моделей терминированных слов и словосочетаний в научно-спортивной лексике. Тезисы докладов конференции “Актуальные проблемы обучения русскому языку в вузах Арм. ССР ”, Ереван, 1987, с.114. Соавтор - Чернова К.М. Использование радио и телевидения для интенсификации процесса обучения русскому языку в национальных группах вузов. Тезисы докладов научно-практической конференции “Роль ТСО в учебном процессе”, Ереван, 1990, с. 59. Обучение публицистическому стилю речи. Ж-л “Русский язык в армянской школе”, Ереван, 1992, с.53-58. Профессионально-ориентированное обучение русскому языку на основе языка средств массовой информации в аспекте интеллектуализации учебного процесса (на историко-географическом факультете педвуза). Автореферат диссертации на соискание уч. степени канд. пед. Наук (на правах рукописи). Ереван, 1993, 20 с. Рекомендации по обучению лексике языка средств массовой информации в системе подготовки учителя. Тезисы конференции “Актуальные задачи психолого-педагогической подготовки в пед. вузе”. Гюмри, 1996, с.75. Контрастивный анализ языкового материала как один из возможных путей профессионально-ориентированного обучения русскому языку студентов-филологов. Сборник материалов межвузовской научно-практической конференции “Вопросы совершенствования содержания и методов обучения”. Ванадзор, 1997, с. 45. О некоторых аспектах познавательного интереса. Тезисы докладов научно-методической конференции “Пути повышения мотивации обучения русскому языку в армянских вузах”. Ереван, ЕГУ, 1997, с.32. Пути интеллектуализации процесса обучения русскому языку в вузе в аспекте развития личности. Тезисы докладов Международной конференции ”Диалог культур и формирование личности на пороге XXI века”. Ереван, 1997, с. 48 – 49. Сопоставительный анализ синтаксических конструкций, характерных для публицистического стиля речи русского и армянского языков Мат. н. конф., посвящ. памяти Р. Л. Мелкумяна “Проблемы современной лингвистики и методики преподавания русского языка”. Ереван, 1998, с.70 – 71. Экспериментальная проверка понимания специальной лексики Тезисы докладов конф. ”Проблемы содержания и методов обучения языкам ”. Ереван, 1998, с. 43-44. Работа над газетным материалом на уроках русского языка в национальных группах вузов Тезисы докладов профессорско-преподавательской “48-ой годичной научной конференции АГПИ им. Х. Абовяна”. Ереван, 1998, с.138. Русский язык в РА: de- facto и de jure. Ж-л “Русский язык в Армении”, N 1, Ереван, 1999, с. 13-14. Значимость обучения чтению на уроках русского языка в вузе. Ж-л “Русский язык в Армении”, N 2, Ереван, 2000, с. 14-15. Цельная концепция. Ж-л “Русский язык в Армении”, N 3, Ереван, 2000, с. 53. Интеллектуализация учебного процесса как один из возможных путей профессионально-ориентированного обучения русскому языку. Ж-л “Русский язык в Армении”, N 3-4, Ереван, 2001, с.27-30. Двуязычие не зло, а благо. Тезисы докладов конференции ”Актуальные проблемы языкознания”. Ереван, 2002, с. 77-78. Билингвальные и трилингвальные упражнения в системе профессиональной подготовки студентов-филологов Материалы международной научно-методической конференции “Русский язык в вузе. Проблемы и перспективы”. Ереван, 2002 , с. 58. Перспективы развития в РА армянско-русского двуязычия Ж-л “Русский язык в Армении”, N 2, Ереван, 2002 с. 3-4. Соавтор - Арутюнян А.Ж. О политизации студенческого фольклора. Ж-л “Русский язык в Армении”, N 4, Ереван, 2003, с.15-17. Соавтор - Амирханян А.М. Учет системной и контрастивной ценности лексических единиц для разработки комплекса билингвальных упражнений. Языковая типология. Теоретич. и практич. Аспекты. Тезисы республиканской научной конференции, посвященной памяти профессора кафедры, академика Э.Р.Атаяна. Ереван, 2004, с.117.

Ֆայլեր