Նկարագիր
Կրթություն:
-
2017թ., բակալավրիատ, ուղղություն 42.03.03 - Հրատարակչություն (ծրագիր «գրքի հրատարակում»), Սանկտ Պետերբուրգի արդյունաբերական տեխնոլոգիաների և դիզայնի պետական համալսարանի տպագրության և մեդիա տեխնոլոգիաների բարձրագույն դպրոց (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան)
-
2019թ., մագիստրատուրա, ուղղություն 44.04.01 - Մանկավարժական կրթություն (լեզվային կրթական ծրագիր), Ռուսաստանի անվան պետական մանկավարժական համալսարան. A. I. Herzen (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան)
Ընդլայնված ուսուցում.
-
2019–2022, ասպիրանտուրա, 45.06.01 ուղղություն՝ Լեզվաբանություն և գրականագիտություն (մասնագիտություն 10.02.01՝ ռուսաց լեզու), անվան ռուսական պետական մանկավարժական համալսարան։ A. I. Herzen (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան)
-
2021թ., «Ներառական բարձրագույն կրթության հոգեբանական և մանկավարժական հիմունքներ» լրացուցիչ մասնագիտական զարգացման ծրագիր (36 ժամ), Ռուսաստանի պետական մանկավարժական համալսարանի անվ. A. I. Herzen (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան)
-
2021թ., «Առաջին օգնության հմտություններ» լրացուցիչ ընդհանուր զարգացման ծրագիր (16 ժամ), Ռուսաստանի պետական մանկավարժական համալսարանի անվ. A. I. Herzen (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան)
-
2021թ., խորացված վերապատրաստման ծրագիր «Հաղորդակցական լեզվաբանություն» (72 ժամ), Օմսկի պետական համալսարան: Ֆ.Մ.Դոստոևսկի (Օմսկ, Ռուսաստան)
-
2024, խորացված վերապատրաստման ծրագիր «Ժամանակակից բանասիրություն. ժամանակակից հետազոտական պարադիգմներ» (72 ժամ), Օմսկի պետական համալսարան: Ֆ.Մ.Դոստոևսկի (Օմսկ, Ռուսաստան)
-
2024թ. «Ռուսաց լեզվի ուսուցչի ժամանակակից մանկավարժական պրակտիկա և տեղեկատվական մշակույթ» խորացված վերապատրաստման ծրագիր (72 ժամ), Ռուսաստանի Ժողովուրդների բարեկամության համալսարան: Պատրիս Լումումբա (Մոսկվա, Ռուսաստան)
-
2024, «Ճանաչողության էթնոմշակութային առանձնահատկությունը և դրա դրսևորումը լեզվում և դիսկուրսում» լրացուցիչ մասնագիտական ծրագիր (72 ժամ), Ալթայի պետական մանկավարժական համալսարան (Բառնաուլ, Ռուսաստան)
Փորձ:
-
2020–2021թթ. Ռուսաստանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանի ռուսաց լեզվի ամբիոնի ազատ ուսուցիչ։ A. I. Herzen (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան)
-
2021–2023թթ.՝ ռուսաց լեզվի ամբիոնի ասիստենտ, Ռուսաստանի պետական մանկավարժական համալսարանի անվ. A. I. Herzen (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան)
-
2023թ.՝ առ այսօր՝ ռուսաց լեզվի պետական ինստիտուտի ճանաչողական և լեզվաբանական հետազոտությունների լաբորատորիայի գիտաշխատող: Ա.Ս. Պուշկինա (Մոսկվա, Ռուսաստան)
-
2023թ.- առ այսօր՝ Ռուս-հայկական (Սլավոնական) համալսարանի ռուսաց լեզվի և մասնագիտական հաղորդակցության ամբիոնի դասախոս (Երևան, Հայաստան)
Ընթերցելի առարկաներ.
-
Ռուսաց լեզու և խոսքի մշակույթ
-
ժամանակակից ռուսաց լեզու (շարահյուսություն)
-
լեզվական տեքստի վերլուծություն դպրոցում
Մրցանակներ, դրամաշնորհներ
-
2020–2022, Հիմնական հետազոտությունների ռուսական հիմնադրամ, նախագիծ թիվ 20-012-00284, «Ուսումնական տեքստերի հուզականության հոգեբանական ուսումնասիրություն (հետաքրքրության հույզերի ձևավորում)»
-
2020–2023, Ռուսաստանի Դաշնության կրթության և գիտության նախարարության պետական \u200b\u200bհանձնարարություն, նախագիծ FZNM-2020-0005 «Մարդու ճանաչողական և հաղորդակցական գործունեության փոխակերպումը ժամանակակից տեղեկատվական միջավայրում»
-
2024, Ռուսաստանի Դաշնության կրթության և գիտության նախարարության պետական \u200b\u200bհանձնարարություն, նախագիծ FZNM-2024-0003, «Մարդու հաղորդակցական գործունեության ճանաչողական-հուզական և լեզվական գործոնների համապարփակ ուսումնասիրություն ժամանակակից կրթական համատեքստում»:
-
2024 - առ այսօր, ճանաչողական հետազոտությունների միջդիսցիպլինար ասոցիացիայի (IACS) անդամ
Գիտական հետաքրքրություններ
- հոգեբանություն
- պրագմատիկա
- տեկտոնական գոյացություն
- ֆունկցիոնալ քերականություն
- հուզականություն
Հրապարակումների ցուցակ
- Trushchelev, P. N., Petrenko, E. V., Piotrovskaya, L. A. (2023). Conceptualizing emotions through discourse: a pragmatic view on the reader's interest. Slovo.ru: Baltic Accent, 14(2), 93–114.
- Trushchelev, P. N. (2023). Emotive pragmatics of popularisation discourse: the impact of contextualisation on reader's interest Science Journal of Volgograd State University. Linguistics, 22(1), 173–185.
- Трущелёв, П. Н. (2022). Грамматика учебного текста и предметные знания (пресуппозиция).Сибирский филологический журнал, (4), 312–325
- Piotrovskaya, L. A., Trushchelev, P. N., (2022). Communicating recipient’s emotions: Text-triggered interest. Training, Language and Culture, 6(1), 60–74
- Пиотровская, Л. А., Трущелёв, П. Н., (2021). Эмоциогенность риторической организации учебного текста: проблемное изложение (лингвистический аспект). Вестник Санкт-Петербургского университета. Язык и литература, 18(4), 792–809
- Пиотровская, Л. А., Трущелёв, П. Н., (2020). Что делает текст интересным? Языковые способы повышения эмоциогенности учебных текстов. Russian Journal of Linguistic, 24(4), 991–1016
Ֆայլեր