team

Տրուշելով Պավել Նիկոլայի

Դասախոս

Նկարագիր

Կրթություն:
  • 2017թ., բակալավրիատ, ուղղություն 42.03.03 - Հրատարակչություն (ծրագիր «գրքի հրատարակում»), Սանկտ Պետերբուրգի արդյունաբերական տեխնոլոգիաների և դիզայնի պետական ​​համալսարանի տպագրության և մեդիա տեխնոլոգիաների բարձրագույն դպրոց (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան)
  • 2019թ., մագիստրատուրա, ուղղություն 44.04.01 - Մանկավարժական կրթություն (լեզվային կրթական ծրագիր), Ռուսաստանի անվան պետական ​​մանկավարժական համալսարան. A. I. Herzen (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան)
Ընդլայնված ուսուցում.
  • 2019–2022, ասպիրանտուրա, 45.06.01 ուղղություն՝ Լեզվաբանություն և գրականագիտություն (մասնագիտություն 10.02.01՝ ռուսաց լեզու), անվան ռուսական պետական ​​մանկավարժական համալսարան։ A. I. Herzen (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան)
  • 2021թ., «Ներառական բարձրագույն կրթության հոգեբանական և մանկավարժական հիմունքներ» լրացուցիչ մասնագիտական ​​զարգացման ծրագիր (36 ժամ), Ռուսաստանի պետական ​​մանկավարժական համալսարանի անվ. A. I. Herzen (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան)
  • 2021թ., «Առաջին օգնության հմտություններ» լրացուցիչ ընդհանուր զարգացման ծրագիր (16 ժամ), Ռուսաստանի պետական ​​մանկավարժական համալսարանի անվ. A. I. Herzen (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան)
  • 2021թ., խորացված վերապատրաստման ծրագիր «Հաղորդակցական լեզվաբանություն» (72 ժամ), Օմսկի պետական ​​համալսարան: Ֆ.Մ.Դոստոևսկի (Օմսկ, Ռուսաստան)
  • 2024, խորացված վերապատրաստման ծրագիր «Ժամանակակից բանասիրություն. ժամանակակից հետազոտական ​​պարադիգմներ» (72 ժամ), Օմսկի պետական ​​համալսարան: Ֆ.Մ.Դոստոևսկի (Օմսկ, Ռուսաստան)
  • 2024թ. «Ռուսաց լեզվի ուսուցչի ժամանակակից մանկավարժական պրակտիկա և տեղեկատվական մշակույթ» խորացված վերապատրաստման ծրագիր (72 ժամ), Ռուսաստանի Ժողովուրդների բարեկամության համալսարան: Պատրիս Լումումբա (Մոսկվա, Ռուսաստան)
  • 2024, «Ճանաչողության էթնոմշակութային առանձնահատկությունը և դրա դրսևորումը լեզվում և դիսկուրսում» լրացուցիչ մասնագիտական ​​ծրագիր (72 ժամ), Ալթայի պետական ​​մանկավարժական համալսարան (Բառնաուլ, Ռուսաստան)
Փորձ:
  • 2020–2021թթ. Ռուսաստանի անվան պետական ​​մանկավարժական համալսարանի ռուսաց լեզվի ամբիոնի ազատ ուսուցիչ։ A. I. Herzen (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան)
  • 2021–2023թթ.՝ ռուսաց լեզվի ամբիոնի ասիստենտ, Ռուսաստանի պետական ​​մանկավարժական համալսարանի անվ. A. I. Herzen (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան)
  • 2023թ.՝ առ այսօր՝ ռուսաց լեզվի պետական ​​ինստիտուտի ճանաչողական և լեզվաբանական հետազոտությունների լաբորատորիայի գիտաշխատող: Ա.Ս. Պուշկինա (Մոսկվա, Ռուսաստան)
  • 2023թ.- առ այսօր՝ Ռուս-հայկական (Սլավոնական) համալսարանի ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի դասախոս (Երևան, Հայաստան)
Ընթերցելի առարկաներ.
  • Ռուսաց լեզու և խոսքի մշակույթ
  • ժամանակակից ռուսաց լեզու (շարահյուսություն)
  • լեզվական տեքստի վերլուծություն դպրոցում
Մրցանակներ, դրամաշնորհներ
  • 2020–2022, Հիմնական հետազոտությունների ռուսական հիմնադրամ, նախագիծ թիվ 20-012-00284, «Ուսումնական տեքստերի հուզականության հոգեբանական ուսումնասիրություն (հետաքրքրության հույզերի ձևավորում)»
  • 2020–2023, Ռուսաստանի Դաշնության կրթության և գիտության նախարարության պետական ​​\u200b\u200bհանձնարարություն, նախագիծ FZNM-2020-0005 «Մարդու ճանաչողական և հաղորդակցական գործունեության փոխակերպումը ժամանակակից տեղեկատվական միջավայրում»
  • 2024, Ռուսաստանի Դաշնության կրթության և գիտության նախարարության պետական ​​\u200b\u200bհանձնարարություն, նախագիծ FZNM-2024-0003, «Մարդու հաղորդակցական գործունեության ճանաչողական-հուզական և լեզվական գործոնների համապարփակ ուսումնասիրություն ժամանակակից կրթական համատեքստում»:
  • 2024 - առ այսօր, ճանաչողական հետազոտությունների միջդիսցիպլինար ասոցիացիայի (IACS) անդամ

Գիտական հետաքրքրություններ

  • հոգեբանություն
  • պրագմատիկա
  • տեկտոնական գոյացություն
  • ֆունկցիոնալ քերականություն
  • հուզականություն

Հրապարակումների ցուցակ

  • Trushchelev, P. N., Petrenko, E. V., Piotrovskaya, L. A. (2023). Conceptualizing emotions through discourse: a pragmatic view on the reader's interest. Slovo.ru: Baltic Accent, 14(2), 93–114.
  • Trushchelev, P. N. (2023). Emotive pragmatics of popularisation discourse: the impact of contextualisation on reader's interest Science Journal of Volgograd State University. Linguistics, 22(1), 173–185.
  • Трущелёв, П. Н. (2022). Грамматика учебного текста и предметные знания (пресуппозиция).Сибирский филологический журнал, (4), 312–325
  • Piotrovskaya, L. A., Trushchelev, P. N., (2022). Communicating recipient’s emotions: Text-triggered interest. Training, Language and Culture, 6(1), 60–74
  • Пиотровская, Л. А., Трущелёв, П. Н., (2021). Эмоциогенность риторической организации учебного текста: проблемное изложение (лингвистический аспект). Вестник Санкт-Петербургского университета. Язык и литература, 18(4), 792–809
  • Пиотровская, Л. А., Трущелёв, П. Н., (2020). Что делает текст интересным? Языковые способы повышения эмоциогенности учебных текстов. Russian Journal of Linguistic, 24(4), 991–1016

Ֆայլեր