team

Գրիգորյան Վիոլետտա Համայակի

Դասախոոս

Նկարագիր

Կրթություն:
  1. 1979-1984թթ.՝ Երևանի պետական ​​համալսարանի ռուսաց լեզվի և գրականության ֆակուլտետ:
Աշխատանքային փորձ.
  1. 2010-2016թթ.՝ IGN RAU, ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի դոցենտ:
  2. 2003-2010թթ.՝ IGN RAU, ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի ավագ դասախոս:
  3. 1992-2003թթ.՝ Երևանի թիվ 2 գիմնազիայի ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչ:
Մասնագիտացում՝ ռուսաց լեզվի դասավանդման մեթոդներ, դասավանդման նորարարական մեթոդներ.

Դասավանդվող առարկաներ.
  1. Ռուսաց լեզու և խոսքի մշակույթ.
  2. Դիդակտիկա.
Ռուսերենի՝ որպես օտար լեզվի դասավանդման նորարարական մեթոդներ.
Նորարարական տեխնոլոգիաները կրթական համակարգում.

Ընդլայնված ուսուցում.
  1. 2010թ. հոկտեմբերի 12-23 – «Ժամանակակից ռուսագիտության արդի հիմնախնդիրները» խորացված վերապատրաստման դասընթացներ Ռուս-հայկական համալսարանի ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչների խորացված վերապատրաստման կենտրոնում (32 ակադեմիական ժամ); ՀՀ.
  2. 2012թ. հոկտեմբերի 15-21 – մեթոդների սեմինար և վարպետության դասեր ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչների համար «Ռուսաց լեզվի և գրականության դասավանդման արդի հիմնախնդիրները երկլեզու միջավայրում» (32 ակադեմիական ժամ); ՀՀ.
  3. մայիսի 21-24, 2012թ. – Հայաստանի բուհերի ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչների խորացված վերապատրաստման դասընթացներ «Ռուսագիտության արդի հիմնախնդիրները» (32 ակադեմիական ժամ); ՀՀ.
  4. սեպտեմբերի 25-27, 2013թ. – խորացված վերապատրաստման դասընթացներ՝ որպես համագումարի միջոցառումների ծրագրի մի մաս՝ ուղղված ռուս գրքի մշակույթի, ռուսաց լեզվի խթանմանը և Մոսկվայում հրատարակչական ծրագրերի իրականացմանը (22 ակադեմիական ժամ):
  5. 2013թ. հոկտեմբերի 9-19 – վերապատրաստում Աստրախանի պետական ​​համալսարանում «Լեզվաբանական և բանասիրական գիտելիքները միջազգային դրամահավաքի տարածքում» ծրագրով (60 ակադեմիական ժամ):
  6. 2013թ. հոկտեմբերի 11-13 – եղել է միջազգային գիտաժողովի և «ԲԱԶՄԱԼԵԶՎՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՄԻՋՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ. 21-րդ ԴԱՐԻ ՄԱՐՏԱՀՐԱՎԵՐՆԵՐ» VII միջազգային գիտագործնական սեմինարի բանախոս; Պրահա.
  7. 2015թ. – մասնակցել է «ՌՈՒՍԵՐԵՆԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԲԱՆԱՍԵՐՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՄԵԹՈԴՈԼՈԳԻԱՅԻ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ» III միջազգային գիտաժողովին; Աստրախան.
  8. 2015թ. սեպտեմբերի 13-20-ը` «Ռուսաց լեզուն և գրականությունը համաշխարհային մշակույթի տարածությունում» ՄԱՊՐՅԱԼ-ի 13-րդ համագումարի բանախոս; Գրանադա, Իսպանիա. 2016թ. – մասնակցել է «Գիտության ձևավորման արդի գործընթացները նոր պայմաններում» միջազգային գիտագործնական կոնֆերանսին; Մոսկվա.

Գիտական հետաքրքրություններ

  • Методика преподавания РКИ; Инновационные методики в преподавании.

Հրապարակումների ցուցակ

  • Kонцептосфера русского языка в системе изучения художественного текста. Проблемы педагогики и психологии 2013г., № 3, Стр. 75-81. Влияние билингвального образования на развитие профессиональной компетенции у студентов-армян. Международная конференция и VII Международный научно-практический семинар «Многоязычие и межкультурная коммуникация: вызовы XXI века» (Прага, 11-13 октября 2013 г.). Praha Ltd., 2013. – 537 с.; стр. 237 – 242. Понятийно-категориальный уровень лингвистического подхода к структурной организации художественного текста на занятиях русского языка. «Русский язык в Армении” N 5, Ереван, 2014, 63 c. Стр. 3-11. Актуальность обучения на филологических факультетах правилам лингвистического анализа текста. Проблемы педагогики и психологии 2014 г., № 1, стр. 42-49. О некоторых вопросах мотивации изучения РКИ в вузах Республики Армения. Материалы Международной научно-практической конференции «Русский язык на перекрёстке эпох: традиции и инновации в русистике» Ереван, 2014. Методический аспект коммуникативного членения речи. 13 Конгресс МАПРЯЛ «Русский язык и литература в пространстве мировой культуры» (13-20 сентября 2015 г., г. Гранада, Испания). Классификация единиц текста в методическом аспекте. 2 Международная научно-практическая конференция. Астрахань, 2015. Индивидуально-авторские концепции литературного текста. Проблема современный русистики. Ереван 2016 г., номер 1, стр. 146-153. Формирование коммуникативной компетенции на уроках РКИ. Актуальные процессы формирования науки в новых условиях. Сборник статей Международной научно-практической конференции, Москва-2016 г. РИО ЕФИР. Мультимедийные технологии и современный учебный процесс. «Русский язык на перекрёстке эпох: традиции и инновации в русистике», Ереван, 2016, стр. 214-221.

Ֆայլեր