team

Գրիգորյան Վիոլետտա Համայակի

Դասախոոս

Նկարագիր

Կրթություն:
Բարձրագույն կրթություն - Երևանի պետական ​​համալսարան, ռուս բանասիրության ֆակուլտետ - 1979-1984 թթ.
Փորձը:
2003 թվականից առ այսօր ՀՀ ֆիզիկական կուլտուրայի և կուլտուրայի ինստիտուտի ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոնի դոցենտ։
Մասնագիտացում՝ ՌՈՕ ուսուցման մեթոդներ, դասավանդման նորարարական մեթոդներ։
Ընթերցելի առարկաներ.
Ռուսաց լեզու և խոսքի մշակույթ.
Դիդակտիկա.
ՌՈՕ ուսուցման նորարարական մեթոդներ.
Նորարարական տեխնոլոգիաները կրթական համակարգում.
Ընդլայնված ուսուցում.
  • Նորարարական և տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ ռուսաց լեզվի ուսուցման մեթոդներում. Ընդլայնված վերապատրաստման դասընթացներ, 2024, 36 ժամ:
  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների օգտագործումը ուսանողների համակարգային գրագիտության զարգացման համար: Ընդլայնված վերապատրաստման դասընթացներ, Ռուսաստան, 2024, 36 ժամ:
  • Ինտերակտիվ գիտամեթոդական սեմինար «Ռուսերենի՝ որպես օտար լեզվի դասավանդման ժամանակակից մոտեցումներ» թեմայով: Վերապատրաստման դասընթացներ, Երևան, ՀՌՀ, մարտ 2024թ.
  • Նորարարական և տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ ռուսաց լեզվի ուսուցման մեթոդներում. Վերապատրաստման դասընթացներ, Երևան, IGN RAU, հունիսի 22–23, 2022թ., 16 ժամ։
  • Ռուսաց լեզուն որպես մասնագիտական ​​շարժունակության գործիք. Ավանդույթներ և նորարարություններ. Վերապատրաստման դասընթացներ, Ռուսաստան-Հայաստան, նոյեմբեր 2021, 72 ժամ.
  • Հանրապետական ​​նորարարական մանկավարժական ծրագիր «Ժամանակակից ուսուցչի դպրոցը Հայաստանում». Կլոր սեղան, Ռուսական տուն Երևանում, 2021թ
  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների օգտագործումը RFL ուսուցման մեջ: Միջազգային վեբինար, Ռուս-Հայկական Համալսարան, 14 մայիսի, 2021թ
  • «Ռուսագիտություն առանց սահմանների»՝ «Ռուսագիտության գիտամեթոդական վեկտոր» նախագծի շրջանակներում։ Ընդլայնված վերապատրաստման դասընթացներ, Ռուսաստանի Դաշնության կրթության նախարարություն, 2020 թ., 32 ժամ:
  • «Ռուսագիտության գիտամեթոդական վեկտոր». Ընդլայնված վերապատրաստման դասընթացներ, ADPO «Շարունակական կրթության ինստիտուտ», նոյեմբերի 14–15, 2020 թ., 16 ժամ։
  • Ռուսերենի՝ որպես օտար, ոչ մայրենի լեզվի ուսումնասիրություն և ուսուցում։ Ընդլայնված վերապատրաստման դասընթացներ, Կրասնոդար, 2019, 16 ժամ:
  • Ռուսաց լեզուն դարաշրջանների խաչմերուկում. ավանդույթներ և նորարարություններ ռուսագիտության մեջ. Վերապատրաստման դասընթացներ IV միջազգային գիտաժողովի շրջանակներում, Երևան, 2019թ., 72 ժամ.
  • Մասնակցել է «Գիտության ձևավորման արդի գործընթացները նոր պայմաններում» միջազգային գիտագործնական կոնֆերանսին. Մոսկվա - 2016 թ
  • Զեկուցող է եղել ՄԱՊՐՅԱԼ-ի 13-րդ համագումարում «Ռուսաց լեզուն և գրականությունը համաշխարհային մշակույթի տարածքում»; Գրանադա, Իսպանիա - 2015 թ
  • Մասնակցել է «ԲԱՆԱՍԱՐԱՆՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԽՆԴԻՐՆԵՐ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐ» III միջազգային գիտաժողովին; Աստրախան.-2015թ
  • Նա եղել է միջազգային գիտաժողովի և «ԲԱԶՄԱԼԵԶՎՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՄԻՋՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ. XXI ԴԱՐԻ ՄԱՐՏԱՀՐԱՎԵՐՆԵՐ» VII միջազգային գիտագործնական սեմինարի զեկուցող: Պրահա - 2013 թ
  • Սովորել Աստրախանի պետական ​​համալսարանում «Լեզվաբանական և բանասիրական գիտելիքները միջազգային դրամահավաքի տարածքում» ծրագրով (60 ակադեմիական ժամ):-2013 թ
  • Կոնգրեսի միջոցառումների ծրագրի շրջանակներում խորացված վերապատրաստման դասընթացներ՝ ուղղված Մոսկվայում ռուսաց գրքի, ռուսաց լեզվի խթանմանը և հրատարակչական ծրագրերի իրականացմանը (22 ակադեմիական ժամի չափով - 2013 թ.):
  • Հայաստանի բուհերի ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչների խորացված վերապատրաստման դասընթացներ «Ռուսագիտության արդի հիմնախնդիրները» (32 ակադեմիական ժամի չափով); ՀՀ.-2012 թ
  • Մեթոդական սեմինար և վարպետության դասեր ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչների համար «Ռուսաց լեզվի և գրականության դասավանդման արդի խնդիրները երկլեզու միջավայրում» (32 ակադեմիական ժամի չափով); ՀՀ.- 2012 թ
  • Ռուս-հայկական համալսարանի ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչների խորացված վերապատրաստման կենտրոնում «Ժամանակակից ռուսագիտության արդի հիմնախնդիրները» խորացված վերապատրաստման դասընթացներ (32 ակադեմիական ժամի չափով); ՀՀ - 2010թ

Գիտական հետաքրքրություններ

  • ՌՈՕ ուսուցման մեթոդներ
  • Դասավանդման նորարարական մեթոդներ.

Հրապարակումների ցուցակ

  • Kонцептосфера русского языка в системе изучения художественного текста. Проблемы педагогики и психологии 2013г., № 3, Стр. 75-81.
  • Влияние билингвального образования на развитие профессиональной компетенции у студентов-армян. Международная конференция и VII Международный научно-практический семинар «Многоязычие и межкультурная коммуникация: вызовы XXI века» (Прага, 11-13 октября 2013 г.). Praha Ltd., 2013. – 537 с.; стр. 237 – 242.
  • Понятийно-категориальный уровень лингвистического подхода к структурной организации художественного текста на занятиях русского языка. «Русский язык в Армении” N 5, Ереван, 2014, 63 c. Стр. 3-11.
  • Актуальность обучения на филологических факультетах правилам лингвистического анализа текста. Проблемы педагогики и психологии 2014 г., № 1, стр. 42-49.
  • О некоторых вопросах мотивации изучения РКИ в вузах Республики Армения. Материалы Международной научно-практической конференции «Русский язык на перекрёстке эпох: традиции и инновации в русистике» Ереван, 2014.
  • Методический аспект коммуникативного членения речи. 13 Конгресс МАПРЯЛ «Русский язык и литература в пространстве мировой культуры» (13-20 сентября 2015 г., г. Гранада, Испания).
  • Классификация единиц текста в методическом аспекте. 2 Международная научно-практическая конференция. Астрахань, 2015.
  • Индивидуально-авторские концепции литературного текста. Проблема современный русистики. Ереван 2016 г., номер 1, стр. 146-153.
  • Формирование коммуникативной компетенции на уроках РКИ. Актуальные процессы формирования науки в новых условиях. Сборник статей Международной научно-практической конференции, Москва-2016 г. РИО ЕФИР.
  • Мультимедийные технологии и современный учебный процесс. «Русский язык на перекрёстке эпох: традиции и инновации в русистике», Ереван, 2016, стр. 214-221.
  • "Инновации в преподавании русского языка: подходы и технологии” Сб. научных статей Языковая политика и вопросы гуманитарного образования город Пенза, Изд-во ПГУ, 2024- 356 стр. с. 116-122
  • “Формирование образа города на основе фрейм-анализа” Проблемы современной русистики, Научно-методический журнал, No13,(17), Ереван: Изд-во МГУ, 2024. – 314 с. с. 97-110
  • “Интеграция тестовых методов в коллективное обучение русскому языку” Сборник научных статей «Бархударовские чтения», ЕРЕВАН, Издательство РАУ 2024, РИНЦ, с. 49-53
  • “Концептуализация и интерпретация текста в современной лингвистике” Семнадцатая Годичная научная конференция РАУ, Издательство РАУ 2024
  • “Воспитательный и образовательный потенциал страноведения в процессе преподавания РКИ в армянской аудитории”, XV КОНГРЕСС МАПРЯЛ: ИЗБРАННЫЕ ДОКЛАДЫ, СПб.: МАПРЯЛ, 2024. — 2495 с. с. 373-377
  • “Flipped classroom применительно к вузоской системе обучения РКИ”, Шестнадцатая Годичная научная конференция РАУ, приуроченная к 25-летию основания РАУ, Издательство РАУ часть 2, РИНЦ,
  • “Роль и место фразеологических единиц в публицистическом тексте” Проблемы современной русистики, Научно-методический журнал, 2023г., N11 (15), Ереван:Изд-во МГУ, ВАК РА, с. 61-73
  • “Полилингвальные упражнения как одна из форм стимулирования творческой деятельности студентов на уроках русского языка”, Журнал «Русский язык за рубежом», Фонд «Русский мир», Международная ассоциация преподавателей русского языка и литературы (МАПРЯЛ), Министерство образования и науки Российской Федерации, Государственный институт русского языка им. А.С. Пушкина, (Москва),ВАК РФ, Том номер 5, с, 38-45,
  • “Реализации идей вариативности и диверсификации в системе поликультурного обучения РКИ”, НОВОЕ СЛОВО В НАУКЕ: СТРАТЕГИИ РАЗВИТИЯ, Всероссийская научно-практическая конференция Материалы Всероссийской научно-практической конференции (Чебоксары, 15 июня 2022 г.), стр.43- 46
  • “Теоретические основы формирования у учащихся «текстовой» интуиции” APPLIED SCIENCE OF TODAY: PROBLEMS AND NEW APPROACHES, Сборник статей VIII, Международной научно-практической конференции, состоявшейся 31 мая 2022 г. в г. Петрозаводске, стр.52- 60
  • “Современная русская речь в ракурсе динамики языковых процессов, Проблемы современной русистики, Научно-методический журнал, 2022г., N9(13), Ереван: Изд-во МГУ, стр.105- 116
  • “Алгоритм изучения этикетных речевых актов с применением фреймового метода на примере текстов заявлений”, Проблемы современной русистики, Научно-методический журнал, 2022г., N9(13), стр.146- 155
  • “Современное городское просторечие и литературный язык. Исторический обзор” Языковая политика и вопросы гуманитарного образования, Сборник научных статей по материалам VI Международной научно-практической конференции Пенза, Издательство ПГУ, 25–26 марта 2022 г., стр.339- 343
  • “Категории аутентичности в ракурсе методики преподавания РКИ”, Проблемы современной русистики, Научно-методический журнал, 2021г., N7, Ереван: Изд-во МГУ, стр.77-8 “
  • Фрейм в лингвистической семантике и возможности его использования в преподавании РКИ” Журнал ВАК «ПРОБЛЕМЫ СОВРЕМЕННОЙ РУСИСТИКИ» Ереван, 2020 г., Стр. 91-95
  • “Внедрение нетрадиционных способов обучения русскому языку в образовательное пространство Республики Армения”, Русское слово в многоязычном мире: Материалы XIV Конгресса МАПРЯЛ, г. Нур-Султан, Казахстан, СПб.: МАПРЯЛ, 2019., Стр. 2081, Стр. 982-986

Ֆայլեր