team

Քոչարյան Մարինա Աշոտի

Դասախոս

Նկարագիր

Կրթություն՝ բարձրագույն. Երևանի պետական ​​համալսարան
Աշխատանքային փորձ՝ 2004 թվականից առ այսօր։
2004 - 2005 թվականներին՝ «Գիտելիքի աշխարհ» մասնավոր դպրոց
2005 - 2007 թվականներին՝ «Գրետա Վերդիյան» մասնավոր դպրոց
2008 - առ այսօր՝ «Շիրակացու ճեմարան»
2016-ից մինչ օրս - Ռուս-հայկական համալսարան (Ռուսաց լեզվի և մասնագիտական ​​հաղորդակցության ամբիոն)
Դասավանդվող առարկաներ.
Խոսքի մշակույթ.
Ռուսերենը որպես օտար լեզու.
Դասավանդման նորարարական մեթոդներ ՌՈՕԼ համակարգում.
Ընդլայնված ուսուցում.
2019 թվականի սեպտեմբեր - հոկտեմբեր - «Ժամանակակից լեզվաբանության արդի հիմնախնդիրները» 36 ժամ ծավալով։ 
07/28/2020 - 09/09. 2020 - «Վեբինարների մարաթոն ՌՈՕԼ-ի վրա»: Ռոսսոտրուդնիչեստվո նախագիծ.
27.04.2021 «ՃՇՇ համաճարակի դարաշրջանում» 7 ակադեմիական ժամի չափով։ Սեմինարի կազմակերպիչներ՝ Փարիզի գիտության և մշակույթի ռուսական տուն, «Զլատոուստ» կրթական և հրատարակչական կենտրոն (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան):
12/01/2020 - 12/31/2020 «Ռուսաց լեզվի և գրականության դասերի նախագծում երկլեզու միջավայրում կարդալու և գրելու միջոցով քննադատական ​​մտածողության զարգացման տեխնոլոգիայի օրինակով» 72 ժամ տևողությամբ: «Կրթություն՝ ռուսերեն բառ».
28.09.2021 - 11.11.2021 «Ռուսերենը որպես օտար լեզու բիզնես հաղորդակցության ոլորտում» 36 ժամի չափով: Սանկտ Պետերբուրգի պետական ​​համալսարանի լեզվի թեստավորման կենտրոն.
01.11.2021 - 12.11.2021 «Ռուսերեն որպես օտար լեզու դասավանդելու ժամանակակից մեթոդներ» 16 ժամ տևողությամբ: Մոսկվայի պետական ​​մանկավարժական համալսարան
07/01/2022 - «Թվային ուսուցիչների սեմինար. Թվային կրթական բովանդակության ստեղծում RFL-ում» 16 ժամ տևողությամբ: Ա.Ս.-ի անվան ռուսաց լեզվի պետական ​​ինստիտուտ. Պուշկին.
12/05/2022 - 12/16/2022 - «Թվային ռեսուրսների վրա հիմնված ռուսաց լեզվի և գրականության դասավանդման ժամանակակից տեխնոլոգիաներ» 16 ժամ տևողությամբ: Մոսկվայի պետական ​​մանկավարժական համալսարան.
17.06.2022 - «Ռուսերենը որպես օտար լեզու ՌՀՀ-ում դասավանդելու հայեցակարգը». Գիտամեթոդական սեմինար.
12.12.2022 - 26.12.2022 - «Ռուսերեն որպես օտար լեզու դասավանդելու ժամանակակից մեթոդներ» 16 ժամ տևողությամբ: Մոսկվայի պետական ​​մանկավարժական համալսարան
21.06.2023 - «ՌՖԼ դասագիրք. ժամանակակից, դասական... թե՞ արդյունավետ»: 7 ուսումնական ժամի չափով։ անվան ռուսաց լեզվի պետական ​​ինստիտուտ։ Ա.Ս. Պուշկին (Մոսկվա, Ռուսաստան), «Զլատուստ» կրթական և հրատարակչական կենտրոն (Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան):
01.11.23 – 02.12.23 Դասընթացներ IB ծրագրի շրջանակներում (MYP Language Acquisition (ստացված է 2-րդ կատեգորիա):
10.16.23 – 10.30.23 - «Հայաստանի Հանրապետությունում ռուսաց լեզվի որպես օտար լեզու դասավանդելու ժամանակակից առարկա-լեզու ինտեգրացիոն տեխնոլոգիաներ» 72 ժամի չափով. Արմավիրի պետական ​​մանկավարժական համալսարան.
10.30.2023 – 10.31.2023 - Մեթոդական սեմինար RUDN-ի ուսուցչուհի, բ.գ.թ., դոցենտ Նատալյա Ստեպանովնա Նովիկովայի ղեկավարությամբ: RAU.
05.07.24 – 06.09.24 - «Ռուսերենի ուսուցում որպես օտար լեզու չափահաս ուսանողների համար. ընդհանուր իմացություն», «Ռուսերենը որպես օտար լեզու հատուկ նպատակների համար. Լեզվաբանություն» (նախագիծը պատվիրել է MAPRYAL)» Կազանի (Վոլգայի շրջան) դաշնային համալսարանում (72 ժամ)։
09/02/2024 – 09/29/2024 - «Ռուսերեն որպես օտար լեզու դասավանդելու պրակտիկայում արդի մեթոդներ և տեխնոլոգիաներ» (72 ժամ) Սիբիրի դաշնային համալսարան՝ Ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչների միջազգային ասոցիացիայի և Ռուսաստանի Դաշնության կրթության նախարարություն.

23.06.2009–07.03.2009 – Վկայական մասնակցելու ռուսաց լեզվի պետական ​​ինստիտուտի խորացված վերապատրաստման սեմինարին: Ա.Ս. Պուշկինը, մասնագիտանալով «Ռուսերեն որպես օտար լեզու դասավանդելու մեթոդներ» մասնագիտությամբ:

27.07.2012–08.05.2012 – Կրթության ազգային ինստիտուտի մասնակցությամբ հանրապետական ​​խորացված վերապատրաստման դասընթացին մասնակցության վկայական։

09/12/2014–09/12/2014 - խորացված ուսուցում «Միջազգային բակալավրիատի գործարկում» ծրագրում:

27.08.2015–09.06.2015 – Սանկտ Պետերբուրգի հետբուհական մանկավարժական կրթության ակադեմիայի խորացված ուսուցման վկայական «Եվ մենք ձեզ կպահպանենք, ռուսերեն խոսք, ռուսերեն մեծ բառ...» ծրագրով։

19.10.2015–23.10.2015 – Հայաստանում ռուսաց խոսքի VIII օրերի միջոցառումներին մասնակցության վկայական և խորացված ուսուցում «Ռուսերենի ոչ մայրենի լեզվի դասավանդման տեսություն և մեթոդներ» ծրագրում։

14.12.2015–18.12.2015 – «Ռուսաց լեզվի դասավանդման ժամանակակից հասկացություններ» թեմայով դասընթացին մասնակցության վկայական (Երևանի Վ.Յա. Բրյուսովի անվան պետական ​​լեզուների և հասարակական գիտությունների համալսարան):

24.12.2015 – «Ռուսաց լեզվի դասավանդման ժամանակակից հասկացություններ» վերապատրաստման դասընթացի ավարտական ​​վկայական։

27.10.2016–31.10.2016 – Վկայական «Ռուսաստանում սոցիալ-տնտեսական և հումանիտար կրթության էվոլյուցիան» դպրոց-սեմինարին մասնակցելու համար։

18.11.2016–19.11.2016 – Խորացված դասընթացներ ՀՌՀ Ռուս գրականության ինստիտուտում:

24.06.2017–25.07.2017 – խորացված ուսուցում Միջազգային բակալավրիատի ծրագրում (կատեգորիա 2): IB, Լեզվի յուրացում. MYP ուսումնական ծրագրի մատուցում (Կատ. 2):

01.11.2017–20.11.2017 – Կրթության ազգային ինստիտուտի կողմից կազմակերպված ռուսաց լեզվի ուսուցիչների խորացված վերապատրաստման դասընթացներ:

14.03.2018–03.16.2018 – խորացված վերապատրաստման դասընթացներ Ռուսաստանի Ժողովուրդների բարեկամության համալսարանի «Լեզվաբանության թեստավորման և լեզվի ուսուցման համաշխարհային համակարգեր. մեթոդներ և տեխնոլոգիաներ» ծրագրով։

06.09.2018 – Ռուսաց լեզվի պետական ​​ինստիտուտի լրացուցիչ մասնագիտական ​​ծրագրով խորացված ուսուցում: Ա.Ս. Պուշկին, «Ռուսաց լեզուն համաշխարհային կրթական տարածքում (արդիական խնդիրներ)» մասնագիտությամբ:

Մրցանակներ, դրամաշնորհներ.
  1. 29.04.2015 – «Ռուսաց լեզվի լավագույն ուսուցիչ Հայաստանում 2015» հանրապետական ​​մրցույթի հաղթողի երկրորդ աստիճանի դիպլոմ։
  2. 09/10/2018 – Պուշկինի անվան XVIII միջազգային մրցույթի դափնեկիր:

Գիտական հետաքրքրություններ

  • Ռուսերենը որպես օտար լեզու դասավանդելու մեթոդներ.

Հրապարակումների ցուցակ

  • Кочарян М.А. «Игровая деятельность как средство повышения мотивации учащихся на уроке-маскараде с изучением жанровых особенностей басни И. Крылова «Квартет» Выходные данные: «Сборник научных материалов «Русским языком мы с будущим слиты». Выпуск 2. Москва. РосНоу 2016.
  • Кочарян М.А. Учебно-методическая разработка урока по теме «Что такое красота?» Выходные данные: Журнал “Русский язык в Армении” 6 (103), Ереван 2016, стр. 46-55.
  • Кочарян М.А. Учебно-методическая разработка урока по теме «Использование игровых элементов в процессе проблемного обучения на материале учебной темы "Как пройти? Как проехать?"» Выходные данные: Вестник Ереванского государственного университета языков и социальных наук им. В. Брюсова (Բանբեր ԵՊԼՀ-ի Մանկավարժություն և հասարակական գիտություններ 2 /39/). Ереван 2017, стр. 311-320.
  • Кочарян М.А. «Реализация комбинированной формы элементов игры и методов проблемного преподавания РКИ в рамках личностно-ориентированного обучения». Выходные данные: Сборник научных статей «Русский язык на перекрестке эпох: традиции и инновации в русистике». (Материалы III Международной научно- практической конференции, посвященной 20-летию РАУ). Издательство РАУ, Ереван 2018, стр. 272-281.
  • Кочарян М.А. «Развитие междисциплинарных связей через ролевую игру в рамках проблемного обучения». Выходные данные: Вестник Ереванского государственного университета языков и социальных наук им. В. Брюсова (Բանբեր ԵՊԼՀ-ի Մանկավարժություն և հասարակական գիտություններ 2 /43/). Ереван 2018, стр. 253- 260.
  • Проблемно-исследовательский проект как способ развития метапредметных навыков в процессе обучения РКИ. // Материалы IV Международной научно-практической конференции “Русский язык на перекрестке эпох: традиции и инновации в русистике”. – Ер.: Издательство РАУ. – Часть 2. – 2019. – С.79-85.
  • Роль творческого проекта в контексте проблемно-аксиологического подхода к обучению РКИ. // Материалы Международной научной конференции “Русистика в XXI веке: тенденции и направления развития. – Ер.: Издательство ЕГУ. – 2019.– С.638-642.
  • Психологические аспекты имплементации современных игровых методов в проблемном обучении русскому языку как иностранному. // Материалы ХIV Конгресса МАПРЯЛ. – СПб.: МАПРЯЛ. – 2019. – С.1112-1114.
  • Использование материалов портала “Образование на русском” в качестве интерактивной площадки для реализации квест-урока. // Материалы Международной конференции «Открытая образовательная среда для изучающих русский язык в странах Европы: лучшие практики и перспективы развития». – М.– 2019. – С.212-216.
  • Повышение мотивации учащихся за счет дополнительных материалов проблемного и игрового характера в обучении русскому языку в средних классах армянской школы. // Вестник Ереванского государственного университета языков и социальных наук имени В. Брюсова 2(51). – Ер.: Лингва. – 2020. – С.108-118.
  • Проектная технология в обучении профессиональной коммуникации иностранных ординаторов на предвузовском этапе (в соавторстве с Л.А. Ильиной и Е.А. Полянцевой). // Материалы юбилейной Международной научно-практической конференции. – М.: МАКС Пресс. – 2020. – С.237-423.
  • Развитие коммуникативной компетенции посредством комбинирования микро- и макропроблемы. // Сборник докладов международных научных и научно-методических мероприятий, посвященных 120-летию со дня рождения С.И. Ожегова (в двух частях), ч.2, Россотрудничество 2020. – С.74-78.
  • Трансформация аутентичных текстов в игровой контент на уроках РКИ в средних классах армянской школы. // Вестник Ереванского государственного университета языков и социальных наук имени В. Брюсова 2(55). – Ер.: Лингва. – 2021. – С.158-166.
  • Обучение РКИ посредством проблемно-игрового метода в соответствии с таксономией Блума. // Сборник материалов Международного научного конгресса “Русский язык в глобальном научном и образовательном пространстве”. (в трех частях). – часть 2. – М.: Гос. ИРЯ им. А.С. Пушкина. – 2021. — С.264-266.
  • Формирование коммуникативной компетенции посредством проблемно-игрового обучения РКИ. // Научно-методический журнал “Проблемы современной русистики”, (8/12). / Глав. ред. Саркисян И.Р.; сост.: Акопян А.С. - Ереван: Изд-во МГУ, 2021. – С.76-83.
  • Проблемно-аксиологический подход к обучению студентов иноязычной речевой деятельности. // к обучению студентов иноязычной речевой деятельности // Вестник РГГУ. Серия «Литературоведение. Языкознание. Культурология». 2021. № 10, ч. 2. С. 250-258. DOI: 10.28995/2686-7249-2021-10-250-258
  • Проблемно-проектное обучение иноязычной речи студентов неязыковых специальностей. // Материалы IV Международной конференции в рамках XIV Дней русского слова, посвященных 30-летию со дня образования Содружества Независимых Государств. – Ереван: Изд-во Асогик, 2022. – С.88-90.
  • Эффективность использования микро- и макропроблем в рамках проблемного обучения РКИ / М. А. Кочарян // Русский язык за рубежом. – 2022. – № S3. – С. 51-55. – EDN ZXIPMT
  • Использование антипословиц в проблемном обучении РКИ / М. А. Кочарян // Материалы Международной научно-практической конференции, посвященной 60-летию присвоения университету имени В.Я. Брюсова. - Ереван. Издательство “Асогик”. – 2023. – С.90-92
  • Использование интернет-мемов при организации проблемно-исследовательского проекта в обучении РКИ / М. А. Кочарян // Материалы V Международной научно-практической конференции “Русский язык на перекрестке эпох: традиции и инновации в русистике”. – Ер.: Издательство РАУ. – Часть 2. – 2023. – С.172-178.
  • Применение проблемного проекта в обучении письменной речи студентов неязыковых специальностей // Научно-методический журнал “Проблемы современной русистики”, (12/16). / Глав. ред. Саркисян И.Р.; сост.: Акопян А.С. - Ереван: Изд-во МГУ, 2023. – С.99-107.
  • Таткало Н.И., Кочарян М.А. Развитие функциональной грамотности студентов неязыковых специальностей в рамках проблемного обучения РКИ // Сборник научных статей по итогам работы III Международной научной конференции «Мультилингвизм как социальный контекст языка: проблемы и перспективы». – Армавир : РИО АГПУ, 2024. – с. 125-128
  • Таткало Н.И., Кочарян М.А. Междисциплинарный подход к обучению РКИ как основа развития функциональной грамотности // Материалы международной научно-практической конференции «Современный взгляд на обучение РКИ: нейроаспекты». – Москва: МПГУ, 2024. – с.107-112

Ֆայլեր